Gå til innhold

Noen som kjener til denne? -Tønsberg

Ranger emnet


Hans

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men å bruke 150k på en 240 - no offense, har absolutt ingenting mot 240 - er jo ganske sprøtt, om du da ikke skal ha den forholdsvis ekstrem.. :)

 

Hva er så sprøtt med det, er jo akkurat det samme som og bruke 150.000 på f.eks en Skyline.

-1994 Opel Corsa 1.4 Swing

-2000 Yamaha TDR 125

x1987 Volvo 240 GL

x1985 Volvo 740 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at det er fett med volvo 240 som er trimma til 150k. Har sett en brun en på drag racing i Fredrikstad, og etter det skal jeg aldri snakke stygt om 240. Den bilen dro alle, sykeste jeg har sett....

 

Men er en del penger ja. Og be han typen skrive 100.000kr i salgs annonsen, blir for dumt å skrive bare 100 der, trodde i førsten at det var en vrakbil som nesten gis bort...

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med årets sammenligning ! skyline vs 240...jada..

 

Je sammelinger ikke bilene, men det og bruke masse penger på noe du liker.

 

Nei, det er det ikke!

 

Jo det er det, forklar nå, hva er forskjellen når man bruker 150.000 kroner på to biler.

-1994 Opel Corsa 1.4 Swing

-2000 Yamaha TDR 125

x1987 Volvo 240 GL

x1985 Volvo 740 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du bruker 150 000 på en 240 går den omtrent som en original Skyline, ergo: Det er mer bortkastet å bruke 150 000 på en Skyline enn en 240 :D

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er det, forklar nå, hva er forskjellen når man bruker 150.000 kroner på to biler.

Den eneste likheten er at man bruker 150000.

 

Forskjellen er litt tricky å forklare, men det er likevel mer i det å bruke 20 % av innkjøpspris på modifikasjoner, og å bruke 7500% av innkjøpsprisen på modifikasjoner.

 

Argumenter gjerne, men det er det.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at dersom du har en bedre basis trenger man ikke å gjøre så mye som man må dersom man har et dårlig utgangspunkt.

Tenk, si en R34, har fortsatt ganske så fin lakk originalt. Konsentrer deg om å trimme RB26DETT'en og få på enda bedre understell. I tillegg til at Skylinen har firehjulsstrekk, avansert elektronikk, osv, osv, som gjør den langt bedre enn en 240 når begge er stock, og når begge har 150.000 i utgifter i seg.

Men, jeg tør ikke å spekulere i hvorvidt en stock Skyline kan ta en 240 med 150.000 i verdi i seg. Selv om jeg regner med at Skylinen er litt mer avansert i svingene.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår