kremt Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Som en del av dere kanskje husker så hadde Polardego her på forumet en tråd for noen dager siden om at han hadde vunnet i Lotto. Tror dette var på lørdagen. I forbindelse med dette fikk han mange gratulasjoner etter hvert, ikke rart da han sa at han hadde vunnet 16 mill i Lotto :) Etter en time eller noe avslørte han at det hele bare var spøk, men at alle de som allerede hadde gratulert han skulle få hver sin baum tilsendt :D Og i dag fikk jeg baumen, den ligger inne i posen sin her og koser seg, kjenner det dufter av den selv om den ikke er åpnet enda ;) Så takk til Polardego for mange gode innlegg, for å gjøre forumet litt bedre ved sin tilstedeværelse og for å ha sendt meg en baum :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Polardego ftw! <3 Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hehe. Kult! :) Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Og jeg som ikke sendte PM med adresse. :( Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Polardego ftw! <3 x2 Hail Polar! :hailvw Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Fikk jeg også.. kjente postkassen oset av baum.. Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Fikk jeg også.. kjente postkassen oset av baum.. Takker Takker fra meg også :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 haha, så bra... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Og jeg som ikke sendte PM med adresse. :( x2... Polardego er kongen:peace: Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hehe, ikke verst. :) Cudos Polardego. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hehe... :klovn: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 hvor mange baum's sendte du til slutt? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 hvor mange baum's sendte du til slutt? Var 12 som gratulerte meg og 5 som sendte meg PM med adresse... Så det ble de som fikk denne gangen... Kan jo hende at jeg finner på noe en annen gang.... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg