Gå til innhold

Sony anlegg

Ranger emnet

Ja__9

Anbefalte innlegg

Hei! Har dere en link til en side der jeg kan få kjøpt sony høyttalere, sub, forsterker, stereo osv?? finner bare info jeg å ikke priser :boxers

Hvorfor vil du ha det da...?

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha det fordi jeg har hørt at det er billig, tåler bank og lager fin lyd. Jeg er VELDIG kresen!! har 4 15" Jamo D for tiden :D

Jeg er ikke enig i den påstanden.

Du får rimeligere utstyr som er vesentlig bedre.

Kvaliteten er nok grei, Sony pleier å holde.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kresen ovenfor bra lyd eller at det tåler dritt og smuss?

Disse merkene er mye bedre enn sony:

subbere og høyttalere: focal, jbl, infinity, RF, kicker og mange flere

spillere: pioneer og alpine

forsterkere: jbl, helix, kicker, RF, og mange flere.

Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, er nybegynner på bilstereo, men slik som jeg har skjønt det, så er dem merkene mye bedre enn sony. :)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel stive priser da.. for å få "betalende firma" så de vil ha tilbake noe.. så derfor er de aktive på å reklamere, kan være enig, men når det står betalende firma så vet jo du og alle andre at det er reklame.. akkuratt slik tv3 fungerer.. slitsomt med reklame, men du for igjen bedre tv sendinger enn om de ikke skulle hatt det.. sikkert ikke gratis å drive bilforumet heller så derfor for de firmaer til å betale for å reklamere.. ganske uskylding hvis du tenker deg om

Mitt Opel Astra prosjekt

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellvettregel nr4: Lytt til erfarne fjellfolk.

Absolutt alt av nye sonyprodukt jeg har kjøpt har gått i dass etter kort tid;

-21' TV (Holdt 4 år før billedrøret tok kvelden, for dårlig!)

-Bærbar minidisc, holdt en uke før batteriet gav seg. Fikk tilsammen 3 nye batteri på reklamasjon før jeg gav opp. Så og si ubrukt, selges kroner 100 om noen skulle ha bruk for slikt søppel. Men den er strøken :D

-Cybershot digitalkamera, ladet ut batterier i løpet av få minutt. På verksted godt over 3 måneder før jeg fikk det igjen. Virker riktignok nå...

-2 bilspillere; den typen med display over hele fronten og infrarød fjernkontroll (er noen år siden). Signaloverføringen virket ikke hvis det var sol ute :hvaskjera

Den andre var en billig sony xplod, den nektet plent å spille alt av brente CDer. Var forøvrig ingen andre feil med denne.

-Bilforsterker, brente utganger (ble byttet ut i en mindre boston acoustics, som forøvrig klarte enda mer trykk)

-6x9 hvor ledningen til diskant løsnet fra bassmembranen.

Med unntak av en av de billigste CD-spillerne som faktisk holdt 5 år. Det kan vel aksepteres. Død nå da...

Ingen erfaring med deres subwoofere (heldigvis?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster ikke så mye som du skulle trodd Eirik, hadde vært bedre med evt bannere e.l., men poster har jeg gjort om til vane at jeg leser uansett... Så blir på en måte selvpining.

På tv3 så er det bare å bytte til tvN eller animal planet mens reklamene ruller... Det kan man ikke gjøre med et forum, for en gang i blant så skriver det noe annet enn reklamere, og da går man glipp av noe som kanskje er viktig....

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider