Gå til innhold

LuftfilterBOX-BORRING!

Ranger emnet

retard69

Anbefalte innlegg

koniske filter har jeg ikke store trua på uansett. Den vil ta inn mye varmluft noe den ikke vil gjøre med rett borra boks. Det er hva jeg trur da.

Men i disse boksene så er det også ett sånt spjell som åpner for varmluft ved kald motor.

Hvis man evt fjerner den slangen fra eksosmanifold og tetter igjen hølet,så vil vel dette spjeldet være åpnet for varmluft hele tiden og da vil det ikke åpne for kaldluft?

Går det greit og ta bort den mekanismen slik at den får kaldluft hele tiden?

Slik at man setter en slange fra orginal luftinntaket til grill.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPAR meg! makan til mopedtrim skal du leite lenge etter. Bytt til skikkelig filter eller la være.

Mopedtrim?

Nå holder de på med akkurat samme med Porsche 911

(964) på forumet til Porsche Club Norge

Og der er det ingen som skriker om mopedtrim.....

Nå skal det ogsa sies at Porsche gjorde jo dette selv! På en Option til 964 / 993 som het "Motor Sound Option". Dette besto av en luftfilter boks med hull, og en Chrome "tut" i luftfilterboksen + eksos enderor.

Porsche delenummer: 000 044 200 00

Mere effekt blir det ikke, men det føles mye bedre.....

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mopedtrim?

Nå holder de på med akkurat samme med Porsche 911

(964) på forumet til Porsche Club Norge

Og der er det ingen som skriker om mopedtrim.....

Det er ikke trim i det hele tatt.. Og som du selv siterer, så er det bare for økt bling, og har ingen som helst praktisk nytte/verdi/nytteverdi.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke trim i det hele tatt.. Og som du selv siterer, så er det bare for økt bling, og har ingen som helst praktisk nytte/verdi/nytteverdi.

Klar over det, jeg ser nå at det kom litt utydelig fram.

Var faktisk en på PCN som var på rulla etter å ha borret litt i boksen, effektøkning = 0 hk (Grunnen til at han gadd dette er en annen historie...)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså jeg var ikke seriøs med eksosborringa. Men det er på lik linje med å borre høl i luftfilterboksen. HVORFOR ikke kjøpe en konisk filter? djeses

Forbanna idiot! Konfilter slipper også igjennom mye mer dritt til motoren.. pluss at på k- jetronic og KE- Jetronic finnes det ikke slike konfiltre... djeses motherfuckings idiot! Dettte må være noe av det useriøse forumet som finnes. Dra dere over til vwaudi-club.no og betal 400kr, så kan du da prøve å komme med slike møkka kommentarer.!:fucku:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna idiot! Konfilter slipper også igjennom mye mer dritt til motoren.. pluss at på k- jetronic og KE- Jetronic finnes det ikke slike konfiltre... djeses motherfuckings idiot! Dettte må være noe av det useriøse forumet som finnes. Dra dere over til vwaudi-club.no og betal 400kr, så kan du da prøve å komme med slike møkka kommentarer.!:fucku:

Jepp. Inviter all søpla over dit. Takk.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, her var d tempratur gitt...Alt jeg lurte på var om jeg hadde borret for lite...:S

Jaja...Nå har jeg iallefall borret masse mere! Og LYD ble det iallefall!! Høres ut som en 5 liter ikke en 1,8!:P

Å det praktiske er at lyden kommer kun når man gir på!!

88mod Mercedes 230E *Solgt*

83mod Golf GTI Rabbit *Solgt*

86mod Bmw 320i *Solgt*

85mod Golf GTI 8v *solgt*

94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, her var d tempratur gitt...Alt jeg lurte på var om jeg hadde borret for lite...:S

Jaja...Nå har jeg iallefall borret masse mere! Og LYD ble det iallefall!! Høres ut som en 5 liter ikke en 1,8!:P

Å det praktiske er at lyden kommer kun når man gir på!!

så med andre ord høres våres motorer nesten like ut når vi drar på da..sikter til camaro-motoren ja..nesten lik lyd=P

67" Camaro ss cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så med andre ord høres våres motorer nesten like ut når vi drar på da..sikter til camaro-motoren ja..nesten lik lyd=P

D var jo ikke bokstavelig ment da...=P

Men d er gromm lyd nå iallefall...!

88mod Mercedes 230E *Solgt*

83mod Golf GTI Rabbit *Solgt*

86mod Bmw 320i *Solgt*

85mod Golf GTI 8v *solgt*

94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er useriøse her kommer ikke til å gidde å betale 400kr for å spre møkk der. på vw audiclubben for de de ordtlige vw/audi entusiastene.. ikke slike hobby brukere..

og takk og lov for det!!!:fatality:

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider