Hi-Fi Lasse Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Spotta en Svart Dodge Ram med sølv dekor og heftig lyd på Åssiden VGS i dag. Så den bare på avstand, så var vanskelig å se så mye. Har lite snøring på Dodge i tillegg så jeg vet ikke modell. Men hadde vel noen heftige felger. Hadde vært fett med noe info om den. Både gikk bra og låt bra ^^ Klarte å rote fram mobilen når jeg hørte gromlyden, så ble en liten filmsnutt :) http://files.filefront.com//;6153933;;/ Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 srt 10?....viper motor på 500hk:)går og låter greit Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 den så jeg å, synd den stod å tanket når jeg gikk forbi den Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Han er fra Drammen han! Feet bil som er kostet på endel virker det som! De har råå lyd:) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 SRT-10 ja.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 er ikke det slummen as sin da???hvis det er sølv dekor på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Kompis av meg mente det var en som het Kaastad sin :) Han kunne visst kjøre og, hadde visstnok vinni masse på lyngås osv :) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 hifi lasse med den svarte mopeden jo... Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 hifi lasse med den svarte mopeden jo... Heh.. stemmer, Men nå er den omlakkert! Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 er Kaastad som dere sier, det er en som bruker bil det den er lag til bån gass hele tiden Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Ingen som har bilder? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg