Gå til innhold

Tung clutch

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Originally posted by lars-frr

1.

K, men hvor er den clutch wiren , kan i såfall bruke vasselin.

2.

Så det er altså ikke noe tegn på at clutchen er sliten ??

Tror nok ikke vaselin er det smarteste valget. bruk heller noe skikkelig smøremiddel.... bruk gjerne neo white grease. Men er wiren treg, så tror jeg det er like greit å bytte den.. kan vel ikke koste allverden for en ny wire til golf...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny clutch waier koser rundt 500-700kr hvis jeg ikke tar helt feil.. min clutch begynte å bli treg, og da byttet jeg den, og det viste seg da at den gamle hadde begynt å splite seg seg.. så det var vel bare et tidsspørsmål før den hadde ryket :-o

Men.. kjøp en ny du :)

- 1998 BMW E36 316i Touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vw_golf_gti

En ny clutch waier koser rundt 500-700kr hvis jeg ikke tar helt feil.. min clutch begynte å bli treg, og da byttet jeg den, og det viste seg da at den gamle hadde begynt å splite seg seg.. så det var vel bare et tidsspørsmål før den hadde ryket :-o

Men.. kjøp en ny du :)

500-700 spenn for en clutch wire?? er du sprø??

Betalte 129 spenn +/- på mekonomen for en ny clutch wire når min røyk jeg...

Clutchwire -1984-1988 chnr: -E.299999 05-79145 - 120:-

Det var det ja:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

500-700 spenn for en clutch wire?? er du sprø??

Betalte 129 spenn +/- på mekonomen for en ny clutch wire når min røyk jeg...

Clutchwire -1984-1988 chnr: -E.299999 05-79145 - 120:-

Det var det ja:)

Nå kjøpte jeg den på Møller, er vel 3 år siden.. så det kan godt hende jeg tar feil av prisen.. eller forveksler det med gasswire'n jeg kjøpte, for den kosta mellom 500-700kr... og da var det med alt.. på clutchwire'n var det med alt, strømpe, og koblinger og slikt.. :D

- 1998 BMW E36 316i Touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider