Gå til innhold

Tråden om min 945 Turbo...

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

Jeg har skinn seter om du trenger :)

Han trenger en del mer også ;) blant annet gulvet i rommet, selene, listene på hver side i taket... Bare vet hva jeg trengte selv da jeg har gjort samme og skal godkjenne om 3uker..

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du trenger baksetene da seff, snellehus til seler, bolter til seler, nakkestøtter, midtarmlene, teppe og matter om ikke det er der, rollo og kansje sånn netting...?

Sikkert flere ting som trengs...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seler, setene(seff), braktene i gulvet til gulvet, gulvet i baki med de to platene på hver side, det gulvet som står opp langs sete ryggen og ligger over tanken/bakakselen og alt av bolter og muttere man trenger..

For å gjøre en ekstra finish trenger man listene på hver side opp ved taket hvis du forstår meg.. så du slipper å se hullet etter festene til grinda i varebilen...

Brakettene som ryggen låses i satt i min..

mener det var dette jeg trengte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger baksetene da seff, snellehus til seler, bolter til seler, nakkestøtter, midtarmlene, teppe og matter om ikke det er der, rollo og kansje sånn netting...?

Sikkert flere ting som trengs...

nakkestøtter og midtarmlene satt fast i mine seter.. teppe og matter lå klart i min... men man vet jo aldri hva som kan mangle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil asså R_Style!

Trur den kommer til å bli meget bra etter vintern:)

Ser det er snø oppe hos dere. Venter i spenning på snø her eg nå. Kun litt hagl men ingen tegn til snø ennå.

Kjører fortsatt JP felger på 2 serien, men 15" steel m/ 940 kapsler ligger baki:)

Tror eg skal ta de ut snart siden snøen aldri kommer:P

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC og HansM:

Takk for tips! Var oppe hos høgger`n arnulf paulsen (vazelina bilopphøggeri) her om dagen, og han skulle ha 5000,- for alt av deler for komplett ombygging til 5 seter... Regner da med at det var inkl alt dere har nevnt, siden han hadde solgt en del av disse "settene" til 945...

Jørgen:

Takk for det!

Håper bilen blir bra i løpet av vinteren, er godt å ha den vinterlagra!:)

Snø`n har kommet her ja, har snødd jevnt i en dag nå, så er glatt om dagen... Hehe

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det...!

Han var ikke intr i å sende dem til charlottenberg med bussgods, så da droppet j hele handelen... Du som drev å bydde på de felgene også?

Ja, men blir ikke noe bud før desember isåfall. Men hvis han ikke er intr i å sende så driter jeg i det også.

Det var en pen farge på bilen din gitt!

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond D: Skal innom høggeri i løpet av noen dager, får j kjøpt komplett der, så kjøper j det... Hvis ikke sender j deg PM i løpet av noen dager :)

SpeedIsEverything: Ja, er ikke så hypp på å kjøre 6-7 timer for felgene, det blir i drøyeste laget for min del...

Takk for det, fargen er ikke så værst egentlig, heter så mye som Pacific blue/Nautic blue metallic...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond D: Skal innom høggeri i løpet av noen dager, får j kjøpt komplett der, så kjøper j det... Hvis ikke sender j deg PM i løpet av noen dager :)

SpeedIsEverything: Ja, er ikke så hypp på å kjøre 6-7 timer for felgene, det blir i drøyeste laget for min del...

Takk for det, fargen er ikke så værst egentlig, heter så mye som Pacific blue/Nautic blue metallic...

Ikke jeg heller.

Jasså. Kommer den fra nyere Volvo modeller, eller?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider