Mr. SQ Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Flere av varene er nå solgt. Sjekk listen for hva som er igjen. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Har du en butikk i Arendal? Kan jeg komme å se på de forskjellige varene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Har du en butikk i Arendal? Kan jeg komme å se på de forskjellige varene? Har lokaler her ja, men ingen butikk. Det er dog ingen umulighet at vi går over til å etablere en entusiastbutikk her i byen, om vi finner de rette lokaliteter. I dag ligger vi på industritoppen 20 på Stoa. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Du som er så "fin" på alt, må vel være enig at det er litt merkelig at når en så seriøs produsent først har lagd en nettside med produkter og info, så er det en smule merkelig at de ikke oppgir noen særlig relevant info om elementene? Det jeg lurer på: Kan jeg få motstanden og monteringsmålene på begge elementene? Den individuelle motstanden da jeg kjører aktiv deling. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Du som er så "fin" på alt, må vel være enig at det er litt merkelig at når en så seriøs produsent først har lagd en nettside med produkter og info, så er det en smule merkelig at de ikke oppgir noen særlig relevant info om elementene? Det jeg lurer på: Kan jeg få motstanden og monteringsmålene på begge elementene? Den individuelle motstanden da jeg kjører aktiv deling. Det var kun en fleip i fra min side. Du virket bare så enormt oppgitt...............he he. Info kunne vært bedre, absolutt. Elementenes impedanse er 4 ohm, DC motstanden er 3.4 ohm på bass/mellomtone og 3.5 på diskant, om jeg ikke husker helt feil. Diskanten har en monteringsdiameter på 41mm og 125mm på bass/mellomtonen. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Prisene er redusert på følgende produkter: Zapco DC200 Xetec P-6 Xetec 8G1000 Xetec DTM 725 Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 DTM 725 og begge Xetec G500 monoblokker er nå reservert. Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBjordal Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Fikk DC 1000.4 og I-12D i går. Ser kjempemessig ut:respect Må bare finne en bil å putte det i... mvh Lars Olav Siter 1981 Matra Murena 2.2 1987 Saab 900 1974 Volvo 144 1952 Cadillac series 62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Begge G500 og DTM725 er nå solgt. Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Vil bare få minne om at Xetec P6 komposett er et røverkjøp. Et svært godt høyttalersett til en vanvittig pris. Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Diskanten har en monteringsdiameter på 41mm og 125mm på bass/mellomtonen. 125mm, tilsvarer det 5,25" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 125mm, tilsvarer det 5,25" ? Settet har et membranareale tilsvarende en 6". Versjoner av elementet har blitt svært populært i flere mindre svært dyre hjemmehøyttalere grunnet sin gode bassgjengivelse, og som mellomtone i større systemer, grunnet sin gode mellomtone. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 fikk G-500 og DTM 725 i dag... xetec oser kvalitet lang vei Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 fikk G-500 og DTM 725 i dag... xetec oser kvalitet lang vei Xetec er glimrende produkter, bare så synd det er litt vanskelig å selge. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Xetec er glimrende produkter, bare så synd det er litt vanskelig å selge. mvh Glenn Jeg skulle gjerne hatt disse ampene. Xetec bruker gode komponenter og innmaten og oppbygningen er til å sikkle av.. Jeg må bare vise litt.. :sombrero: Evo p2 Evo p4 Gravity 4g 600 mk2 Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg