Gå til innhold

Størrelse på innpress på felg!

Ranger emnet

Kenito

Anbefalte innlegg

Innpresset du må ha på de nye felgene dine avhenger av original innpress, og som Grev1 sier, maks 7.5 mm forskjell per felg, eller totalt 15 mm foran eller bak.

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innpresset du må ha på de nye felgene dine avhenger av original innpress, og som Grev1 sier, maks 7.5 mm forskjell per felg, eller totalt 15 mm foran eller bak.

Hvis du skal ha det godkjent uten å stikke på biltilsynet ja! Det der driter jeg en lang marsj i! Så lenge det ikke tar borti noe, er det ok.. hehe

Men nå var det vel profilen på dekka han tenkte på trådstarter da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha det godkjent uten å stikke på biltilsynet ja! Det der driter jeg en lang marsj i! Så lenge det ikke tar borti noe, er det ok.. hehe

Selv har jeg ET 18 på 6,5x15 vinterfelgene og ET 15 på 9x16 sommerfelgene mine... og Vectra A har innpress på 49 originalt. *host* ...Så jeg bryr meg ikke så mye om det selv heller... Så lenge rulleflaten på dekket er innenfor hjulbuen og det ikke skrubber så går alt. ;)

Men nå var det vel profilen på dekka han tenkte på trådstarter da

Joda, men han skrev innpress, derfor svarte jeg på innpress... :thumb

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider