Holtemann Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Halla folkens. Da har jeg også bestilt en 2002 Svart Coupe, og gleder meg som en unge til å få denne. Jeg funderte litt på å fjerne alle merker, altså Hyundaiemblemet foran og bak og evt. FX-merket. Noen som vet hvordan, eller om det lar seg gjøre på en enkel måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Du trenger hårføner eller varmluftpistol (vær forsiktig med varmluftpistolen) + tanntråd. Varm opp emblemet, trekk tanntråden under - og vips emblemet er av. Bruk noe godt egnet til å fjerne eventuelle limrester - WD40 funker greit for meg. Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holtemann Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Takker og bukker.. Skal forsøke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg