Gå til innhold

bilen vill ikke gå årntlig=(

Ranger emnet

fatboy

Anbefalte innlegg

har en bmw stående som ikke vill gå=/ eller når bilen er kall så starter den, går i en ti minutters tid så stopper den, og da er det plutselig ikke gnist fra coilen, har kjøpt ny coil og ny tenningsmodul men det er likedan fortsatt=/ er en 320 e30. noen som har vært borti lignende eller hvet/har en anelse hva det er som e galt, hver så snill og hjelp trenger sårt bil=/

mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å kjøre med den, hvis den er i kjørbar stand, men ha en kompis bak så kan taue deg hjem hvis den stopper. Kjør av gårde med den, hold turtall. Når/hvis motoren får varme senker du farten og hiver bilen i 2. gir å gi den litt bank. Hvis det bare er på tomgang den stopper? Høres litt rart ut. Skiftet plugger? Hvilken årsmod. var det?

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... da holder jeg en knapp på tenningsmodul som han over meg sier. Det høres jo veldig rart ut da...:confused: men du kan jo ta kontakt med en bmw forhandler å forklare problemet å spørre om de har noen råd. Beklager, men her vet jeg ikke hva som kan ha sjedd. Når sjedde det? kjøpte du den sånn eller ble det bare verre over tid?

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke tenningsmodulet, som jeg skrev i første innlegget så er den byttet, er faktisk byttet to ganger for og kryssjekke og det er coilen, bmw i harstad sier bare kom med bilen på diagnose så får du vite hva det er, er ikke lettvindt og be dem om hjelp=/

mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ups..leste ikke gjennom tråden før jeg svarte. Ser at tenningsmodul/sluttledd er byttet. My bad..

Men..koster vel ikke så alt for mye å sette den på verksted å la dem lese ut diagnose.. Bare å bite i det sure eplet:P

Btw, hvilken motor er det egentlig snakk om her? Og type insprut/tenning hvis du vet?

For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatboy, kan høres ut som om hjernen din holder på å ta kveld..

Ser du er fra harstad forresten...

Hvis du kjenner børge eller jimmy rinaldo, snakk med dem. Dem har peiling.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider