Gå til innhold

Politiet prøver å lure meg for 1250,- <> noen råd?

Ranger emnet

Golf2m

Anbefalte innlegg

Vel..

De prøvde å ringe faren til trådstarter klokken 10:02, og når han ringte opp politiet igjen klokken 10:05 hadde allerede Viking vært og hentet bilen.

Tror ikke responstiden til Viking er _så_ kjapp..

Nei, de ringte vel heller for å si at "nå har Viking hentet bilen", men da de ikke fikk tak i han kom de med en annen unnskyldning?

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, de ringte vel heller for å si at "nå har Viking hentet bilen", men da de ikke fikk tak i han kom de med en annen unnskyldning?

Jeg spør damen om jeg fortsatt må betale for tauinga. Hun sier at det desverre ser sånn ut. Jeg spør henne om de ringte faren min før Viking. Hun sier at det var hun som fant bilen, og at de prøvde å ringe faren min først, men han svarte ikke, så de ringte Viking.

Uansett... Så er det idiotisk å ringe Viking for å hente en gammel Golf, det koster mye mer enn det smaker..

De kunne ihvertfall gjort et ærlig forsøk på å få tak i eieren av bilen først..

Nei, jeg blir bare mindre og mindre glad i politiet..

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke du burde ha noe å klage over. Er vanlig praksis å ringe viking. Hvis politiet skal vente på eiere som kommer for å hente bilen sin hele tiden tror jeg det vil ta ganske mye av politiets allerede for små ressurser.

Smil og vær glad fordi du har fått igjen bilen din du

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke du burde ha noe å klage over. Er vanlig praksis å ringe viking. Hvis politiet skal vente på eiere som kommer for å hente bilen sin hele tiden tror jeg det vil ta ganske mye av politiets allerede for små ressurser.

Smil og vær glad fordi du har fått igjen bilen din du

Heh, du skjønner ikke. Jeg kunne henta bilen fortere enn Viking, hadde de bare ringt meg først. Som jeg sa, jeg var 500m unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, du skjønner ikke. Jeg kunne henta bilen fortere enn Viking, hadde de bare ringt meg først. Som jeg sa, jeg var 500m unna.

Og slikt skal politiet sjekke opp i hver gang de finner en stjålet bil? Kanskje burde de det her, og det er selvfølgelig irriterende, men fortsatt.

Egentlig bør du være glad for at bilen ble funnet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og slikt skal politiet sjekke opp i hver gang de finner en stjålet bil? Kanskje burde de det her, og det er selvfølgelig irriterende, men fortsatt.

Egentlig bør du være glad for at bilen ble funnet igjen.

Politiet skal ringe EIER. Hardt å forstå? Yay, jeg fikk bilen min, måtte bare kjøpe den tilbake for 250kr mindre enn det den er verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her er jo faktisk bilen tauet av viking, og han har bare ansvar. Viking skal da ha penger for jobben... visst jeg ikke tar helt feil så skal vel viking vanligvis ha penger fordi den står hos dem også ?

Joa, men man skulle da tro at Politiet i det minste ringer eieren av bilen FØR de gjør noe mer med den ettersom det ikke er noe alvorlig.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men man skulle da tro at Politiet i det minste ringer eieren av bilen FØR de gjør noe mer med den ettersom det ikke er noe alvorlig.

Skulle tro ja, jeg hadde iallefall gjort det, men jeg har iallefall opplevd at dem ikke gjør det... dem har en tendens til å gjøre litt som dem selv vil...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider