KriHaaø Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Shallopp! Tenkte å få meg 90 fangere på bilene min og sånne hjulbue lister + evt kanalskjørt. Var ute på bilopphuggern her i bergen og fant en 90 modell, denne hadde ikke 90 fangerne, men ihvertfall hjulbuelister. Fikk disse for samlet for 300 og var storfornøyd. Nå ser jeg at disse er litt forskjellige ifra g60 listene som de fleste kjøper. Vil dette se mye styggere ut? ser at det stikker noen sånn "klips" ut på hver side av g60 listene, disse tror jeg mangler her. Ellers er kanskje g60 listene bredere? Skal nå slenge de på ihvertfall, men venter til jeg får 90 fangere. Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 G60 bredderne er vesentlig mye bredere foran og pittelitt bak. De klipsa er nok for å feste på listene. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg