TurboThorf Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Jeg synes og at messa var ganske dårlig og liten. Kan vel egentlig snart slå i sammen disse 2 som er, så blir den ikke så mye større. For det er jo mye av det samme på begge. Og de samme bilene som er der år etter år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 messa var jo grei den da...selvom den var LITT liten... :( men jeg og kompisen min sto jo i lengre tid og snakka med sørlie(go-carter kjenner'n :P ) så det var jo litt fett da...ellers var messa helt grei Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 mener jeg hørte at S2 bremsa uten turbo?? Man lader vel ikke 1,7bar uten turbo :D Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 S2'n måtte modifieres litt bare.. Av med h. forskjerm, ut med downpipe, bort med varmeskjold, på med downpipe igjen - ut over forhjulsnavet og på med to meter fleksirør som endte midt i luften inne i messehallen. Dette låt ekstremt rått! Jeg syntes dette var den beste messen i historien! Ros til Gatebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Man lader vel ikke 1,7bar uten turbo :D var på vei ut når de bremsa den men fatter'n hadde vært nedover der..og han mente han hadde hørt det..man lader ikke 1,7 kg uten turbo/kompressor nei.. 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Noen som har film fra bremsinga a? Spesielt med S2`n tell Frode :D -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Bilder fra RCDCN standen med RC drifting. Ikke lett å ta bilde i en hall når bilene sluker til seg alt av lys. Følte fokus ikke var lett og hadde ei hell stativ eller skikkelig blitz. Men ihvertfall ser man noen av bilene vi hadde på messen:) http://www.coaslip.com/rc/bilder/RCDCN_GATEBIL_NEM_06/ driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jeg syntes dette var den beste messen i historien! Ros til Gatebil! Du har tydligvis aldri vært på Essen Motorshow, 18haler fordelt over 3etg. Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Redd det blir for stort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Du har tydligvis aldri vært på Essen Motorshow, 18haler fordelt over 3etg. Og du har tydligvis aldri vært på SEMA..... Kan ikke bare han få lov til å syns at dette var verdens beste messe? Siden du er så veldig negativ til Gatebil, kan du ikke bare ta en tur til Leif & co, og fortelle hvordan ting skal gjøres? Syns det var litt selvmotsigende da du prøver å dra utnytte av Gatebilmessa, for å få folk til å komme på et utested du jobber..... www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTore Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Messa var alt alt alt for liten.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Messa var alt alt alt for liten.......... enig...brukte 30min på og gå gjennom hele messa By the way Texascom,bilen din var strøken:Dpent arbeid!du skal ha cred for den:) 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Og du har tydligvis aldri vært på SEMA..... Kan ikke bare han få lov til å syns at dette var verdens beste messe? Siden du er så veldig negativ til Gatebil, kan du ikke bare ta en tur til Leif & co, og fortelle hvordan ting skal gjøres? Syns det var litt selvmotsigende da du prøver å dra utnytte av Gatebilmessa, for å få folk til å komme på et utested du jobber..... som om dette var ett sakelig innlegg:wonder: No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Du har tydligvis aldri vært på Essen Motorshow, 18haler fordelt over 3etg. men ikke en jævla e30! eller? :wonder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 må le litt a hva som blir skrevet i vg,gatebil var vel ett fakta lenge før 99&sleip nilsen hadde no me det å gjøre...han har jo bare lagd en pengmaskin&en pr jippo å hele greia.før vare harry no ere blitt kommerst&hippt.nei takke seg til sånn det var i 97-98 da mesteparten som var der var bilfolk å ikke en overfylt rølpecamp............http://www.stram-wire.com Vi (Gatebil) er veldig fornøyde med helgens messe! Stort sett alt av folk jeg og andre har pratet med i helgen synes det var kjempegøy, samt at messen hadde bra innhold. At enkelte Bilforumet-brukere klager på Gatebil er gi og for seg ikke noe nytt, men vær klar over at det ligger enormt med arbeid bak en slik messe. Langt, langt mer enn jeg trodde. Jeg skulle likt å se noen overgå dette med samme forutsetninger som vi har. Klart messa kunne vært bedre, men en plass må man begynne.. Uansett, stor takk til de som møtte opp! Håper folk flest hadde det kult. - Henrik --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg