Joastarlet Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 jeg skjønner ikke problemet her! Er da bare å drite i å dra hvis det er så bedritent på gatebil, så kan vi som trives der fortsette og dra dit.. http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Roskilde sux.....! U2 suger....! Gatebil EIER suginga.....! og autofil suger deretter!! ALt bare suger bigtime! og btw... NEI onkli mannfolk kjører ikke polo! kun de feminine guttabassene til'a mor i bærum med rosa skjorter og rambobånd rundt huet som keeger og tøøder....! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hva du og din mor driver med bak lukkede dører skal ikke jeg bry meg noen ting om... WTF :shake _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Roskilde sux.....! U2 suger....! Gatebil EIER suginga.....! og autofil suger deretter!! ALt bare suger bigtime! og btw... NEI onkli mannfolk kjører ikke polo! kun de feminine guttabassene til'a mor i bærum med rosa skjorter og rambobånd rundt huet som keeger og tøøder....! RDL for president! Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Dette stemmer da virkelig ikke! Det er da bøttevis med helt normale biler på Gatebil også. Imidlertid er det ikke plass til alle, og da må man sile ut noen... Å syte over at ikke ALLE kommer inn blir litt som å rope rasist om man er mørkhudet og ikke har billett på trikken... Jepp. Jeg vet at noen må lukes ut,siden Rudskogen er ikke på 8 000 000 000 000 m². Men da synes jeg personlig at fokuset burde legges på å slippe inn gatebiler,nå som det ikke er mye plass (ser jo om det endrer seg om et par års tid når de får 4 ganger så mye plass der)... ikke "trailer queens" uten skilt,som ihvertfall i teorien knapt har lov til å kjøre der. Var jo et krav at man hadde skilt på bilen før,kunne ikke møte opp med prøveskilt og sånn. Nå (dvs,de siste årene) kan man møte med nesten hva som helst,så lenge det er dyrt/påkostet nok... Ganske få av verstingene som lever på vanlig bensin og som kan dra til Tilsynet,feie igjennom og få hvite skilter... De fleste av de får knapt skilter under en SVA i England,vil jeg gjette... Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 sitter her og ler jeg, så er nok ikke det.bare synes at det et litt ironisk at du kan nevne U2, også jeg nevner roskilde, så er det galt av meg. ja jeg har det mere morro på roskilde festivalen, enda jeg er mere motor interisert enn det jeg er i musikk. jeg har det morro på gatebil, men jeg synes mye av opplegget er sleipt.. dem har forsatt veldig mye og lære. Ikke galt, bare irrelevant... Ble bare litt smør på flesk, ergo forsto jeg det som at du mente at det var bedre underholdning på Roskilde. Hvilket ikke var hva jeg mente med U2. Back to "topic", hva nå enn det er :p _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 FSR: Mi låv ju lång tajm!! veryvery muchos yes! :) <----- Rdl undercover måfå-trånic dingdong. overåut! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jøglere= folk som synger. Hvorfor skal du dra inn familien min ? Hva pokker veit du om det, synes du burde skjerpe deg kraftig. At du har vært på flere gatebiltreff enn meg er en annen sak, men vett har du kraftig mangel på. Posten din er rapportert og jeg håper du prøver å gjøre noe med attituden din fremover. det var vel heller du som dro inn familien din. gjøre noe med attituden min.? jeg har vel kommet med ganske greie komentarer her på det meste. er vel heller du som ikke skjønner hva vi diskuterer her.. vi pratet om hva man fikk for penger... at du sakl blande deg inn i hva jeg og FSR skriver er ikke mitt problem. du skjønner ikke pointet mitt, så da er det lite vist og diskutere dette her med deg. jeg har aldri lagt inn en mere "frekk" mld enn noen andre her, så vist jeg skal bli rappotert av dette, så er jo det ganske søtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 FSR: Mi låv ju lång tajm!! veryvery muchos yes! :) <----- Rdl undercover måfå-trånic dingdong. overåut! Låv ju tu beibi, men ikke faen om jeg stemmer på deg som president! :D _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 det var vel heller du som dro inn familien din. gjøre noe med attituden min.? jeg har vel kommet med ganske greie komentarer her på det meste. er vel heller du som ikke skjønner hva vi diskuterer her.. vi pratet om hva man fikk for penger... at du sakl blande deg inn i hva jeg og FSR skriver er ikke mitt problem. du skjønner ikke pointet mitt, så da er det lite vist og diskutere dette her med deg.jeg har aldri lagt inn en mere "frekk" mld enn noen andre her, så vist jeg skal bli rappotert av dette, så er jo det ganske søtt.. Var litt drøy den kommentaren om mora da... _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jepp. Jeg vet at noen må lukes ut,siden Rudskogen er ikke på 8 000 000 000 000 m². Men da synes jeg personlig at fokuset burde legges på å slippe inn gatebiler,nå som det ikke er mye plass (ser jo om det endrer seg om et par års tid når de får 4 ganger så mye plass der)... ikke "trailer queens" uten skilt,som ihvertfall i teorien knapt har lov til å kjøre der. Var jo et krav at man hadde skilt på bilen før,kunne ikke møte opp med prøveskilt og sånn. Nå (dvs,de siste årene) kan man møte med nesten hva som helst,så lenge det er dyrt/påkostet nok... Ganske få av verstingene som lever på vanlig bensin og som kan dra til Tilsynet,feie igjennom og få hvite skilter... De fleste av de får knapt skilter under en SVA i England,vil jeg gjette... Det er forsåvidt sant. Men det er vel noe med at det har dukket opp ganske mange andre treff der man kan kjøre med gatebiler. Ergo har Gatebil flyttet fokuset til enda råere biler. Hvilket jo er forståelig egentlig... _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hehe. gatebil har gått motsatte veien av Japse pirat deler til euro biler i dag.. Flere kunder. TRIPPEL PRIS! <--- gatebil Flere som trenger pirat deler. HALVERE PRISEN <--- Shingsaihai carparts HONGKONG det er det jeg synes ødlegger som faen, jeg har aldri i grunn likt gatebil og det er mange grunner til som jeg ikke gidder å ramse opp! men de VET at folk vil dukke opp uansett! og til dere som syter å klager og sutrer som i sommer betalte 1500kr pr helg å være der.. Vent til neste år eller deretter da prisene er 2.000kr.... Da er vel du førstemann IGJEN i porten på torsdag for å rigge opp campen din.. Husk hva jeg sa. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jeg syns messa var bra og masse hyggelige mennesker å prate med. Vi fra Die Aller Vaerste lagde en morsom reportasje som vanlig.... :p Det at det i tillegg var andre messer der gjorde at jeg kunne drasse med resten av familien og gi kjerringa kortet som hun brukte flittig.... VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 det var vel heller du som dro inn familien din. gjøre noe med attituden min.? jeg har vel kommet med ganske greie komentarer her på det meste. er vel heller du som ikke skjønner hva vi diskuterer her.. vi pratet om hva man fikk for penger... at du sakl blande deg inn i hva jeg og FSR skriver er ikke mitt problem. du skjønner ikke pointet mitt, så da er det lite vist og diskutere dette her med deg.jeg har aldri lagt inn en mere "frekk" mld enn noen andre her, så vist jeg skal bli rappotert av dette, så er jo det ganske søtt.. Jeg kan da få si ett ordtak min mor har sagt til meg uten at du skal dra det i seksuell/whatever retning vel ? Blander meg inn, jo ja mulig det men synes ikke innlegget mitt var så "far off" at du må si at jeg og min mor driver på. Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 av alle tråder som har sporet av, må dette være den som ligger lengst ned i elven... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg