beemern Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 av alle tråder som har sporet av, må dette være den som ligger lengst ned i elven... er jo flom i glomma nå, så da tar det stort sett litt av.. :ahahahhaha: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hehe. gatebil har gått motsatte veien av Japse pirat deler til euro biler i dag.. Flere kunder. TRIPPEL PRIS! <--- gatebil Flere som trenger pirat deler. HALVERE PRISEN <--- Shingsaihai carparts HONGKONG det er det jeg synes ødlegger som faen, jeg har aldri i grunn likt gatebil og det er mange grunner til som jeg ikke gidder å ramse opp! men de VET at folk vil dukke opp uansett! og til dere som syter å klager og sutrer som i sommer betalte 1500kr pr helg å være der.. Vent til neste år eller deretter da prisene er 2.000kr.... Da er vel du førstemann IGJEN i porten på torsdag for å rigge opp campen din.. Husk hva jeg sa. har ikke sagt noe i mot det heller jeg, men takk i lige så da.. og du vet hvem jeg er eller? det som er litt morro, er at du skriver akkurat det samme som meg over her, også komenterer du meg.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jeg kan da få si ett ordtak min mor har sagt til meg uten at du skal dra det i seksuell/whatever retning vel ? Blander meg inn, jo ja mulig det men synes ikke innlegget mitt var så "far off" at du må si at jeg og min mor driver på. nå har ikke helt jeg sagt det men.. skjønner hvor du vill en, så jeg skal beklage den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Flott du tok den max senk. Nå kan tråden fortsette på temaet vel ? :) Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Flott du tok den max senk. Nå kan tråden fortsette på temaet vel ? :) Hvilket tema var det igjen? :D _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Konseptet Gatebil er vel temmelig tynnslitt nå? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg