FZR-Mannen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Vi (Gatebil) er veldig fornøyde med helgens messe! Stort sett alt av folk jeg og andre har pratet med i helgen synes det var kjempegøy, samt at messen hadde bra innhold. At enkelte Bilforumet-brukere klager på Gatebil er gi og for seg ikke noe nytt, men vær klar over at det ligger enormt med arbeid bak en slik messe. Langt, langt mer enn jeg trodde. Jeg skulle likt å se noen overgå dette med samme forutsetninger som vi har. Klart messa kunne vært bedre, men en plass må man begynne.. Uansett, stor takk til de som møtte opp! Håper folk flest hadde det kult. - Henrik :klovn: nå heviser ikke jeg til messa så hva klister inn mitt innlegg i toppen her på lurer jeg litt på!! No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 :klovn: nå heviser ikke jeg til messa så hva klister inn mitt innlegg i toppen her på lurer jeg litt på!! Åja, det var kun fordi jeg trengte et eksempel på klaging og syting. Kan sikkert slette det fra innlegget mitt om ønskelig? - Henrik --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Åja, det var kun fordi jeg trengte et eksempel på klaging og syting. Kan sikkert slette det fra innlegget mitt om ønskelig? - Henrik :wonder: klaging/syting eller reint fakta er vel 2 vidt forskjellige ting,ivertfall i min verden.men du lever vel i din gatebil verden så da er det vel kansje ikke så lett å forstå...desuten så kan jeg ikke huske å ha sett deg på gatbil på 90tallet så da har du vel ikke så mye sammenligne med kontra dagens disko treff,da faktisk mesteparten gikk på skilter å ikke var i overtall med gamle rally/rallycross&baneracing biler... No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 :wonder: klaging/syting eller reint fakta er vel 2 vidt forskjellige ting,ivertfall i min verden.men du lever vel i din gatebil verden så da er det vel kansje ikke så lett å forstå...desuten så kan jeg ikke huske å ha sett deg på gatbil på 90tallet så da har du vel ikke så mye sammenligne med kontra dagens disko treff,da faktisk mesteparten gikk på skilter å ikke var i overtall med gamle rally/rallycross&baneracing biler... Har nok å gjøre med at jeg såvidt rakk å få lappen før nittitallet var over. ;) Fakta i noens verden, syting i andres. Selv om jeg jobber i Gatebil håper og tror jeg at jeg er relativt oppegående. Ser ikke det negative i gamle rallybiler osv. Bråker det og går fælt er det gøy! I overtall er det uansett ikke.. - Henrik --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Fakta i noens verden, syting i andres. Selv om jeg jobber i Gatebil håper og tror jeg at jeg er relativt oppegående. Ser ikke det negative i gamle rallybiler osv. Bråker det og går fælt er det gøy! I overtall er det uansett ikke.. Kanskje ikke... men når pent bygde,450hk's 240'er med skilter som vil gasse på bane ikke får komme inn men en flashy kebabtralle på henger rett bak 240'en nesten blir dytta inn porten... da er det ikke lenger gatebil... Da er det Show- og - racingbil som står i lista,og det er ikke det Gatebil engang var,nemlig moro for bilfolket. Mer gassing for vanlige folk,færre hjernedøde puppebimboer. IMHO. Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 misforstå meg rett ang gamle rallybiler+div,men no gatebiler har det alldri vært.ta 10 på topp lista deres av såkalte gatebiler å fortell meg hva det faktisk er skilter på,hva som faktisk går ann å få skilter på,å hva som faktisk i uganskpunktet er en gatebil så er det vel ikke så mye igjen... No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Kanskje ikke... men når pent bygde,450hk's 240'er med skilter som vil gasse på bane ikke får komme inn men en flashy kebabtralle på henger rett bak 240'en nesten blir dytta inn porten... da er det ikke lenger gatebil... Da er det Show- og - racingbil som står i lista,og det er ikke det Gatebil engang var,nemlig moro for bilfolket. Mer gassing for vanlige folk,færre hjernedøde puppebimboer. IMHO. Takk bjørn!dette er å mye a det jeg vil fram til,vi luker ut det vi ikke vil ha å har mange fine unnskyldninger,passer det ikke gatebil så luker vi det vekk.detta var alldi no problem før da fikk alle kjøre uansett lade alle lambo... No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Takk bjørn!dette er å mye a det jeg vil fram til,vi luker ut det vi ikke vil ha å har mange fine unnskyldninger,passer det ikke gatebil så luker vi det vekk.detta var alldi no problem før da fikk alle kjøre uansett lade alle lambo... Var da fælt til grining. Bare å ta turen på de x-antall andre banetreffene som arrangeres rundt om. 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 jeg putter ikke penger på sparebøssa til leif så da sier det seg vel selv hvem treff jeg drar på.å hvis du mener dette er grining så kasje du burde lese litt nøyere gjennom hva som står skrevet her ikke bare komme med ett teit innlegg. No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 jeg putter ikke penger på sparebøssa til leif så da sier det seg vel selv hvem treff jeg drar på.å hvis du mener dette er grining så kasje du burde lese litt nøyere gjennom hva som står skrevet her ikke bare komme med ett teit innlegg. Har du mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 nei!men jeg vet i det minste att hannkjønn ikke får det,å det har tydlivis ikke du fått med deg. No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Ok ro dere tilbake til temaet nå. Nå er dere ute på dypt vann med strikkepinner som årer.. Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Har ikke fått med meg det jeg tydligvis. Du virka bare så jævla gretten serru... Gatebil følger utviklingen som skjer, hva folk vil ha. Synes treffene blir bedre og bedre jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Ok ro dere tilbake til temaet nå. Nå er dere ute på dypt vann med strikkepinner som årer.. mulig det,men jeg kan ivertfall argumenter for det jeg sier i motsettning til visse andre har som tydlivis gikk i bleier den tia gatebil var for alle.så får de som går med bind forran øya å liker å bli melka ta gatbil gjøre det,det er jo deres valg,men da kan de i det miste komme med ett sakelig innlegg å ikke ett som tilsier att de burde få igjen skolepenga,hvis de i hele tatt kom seg på skolen da vel å merke... No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 mulig det,men jeg kan ivertfall argumenter for det jeg sier i motsettning til visse andre har som tydlivis gikk i bleier den tia gatebil var for alle.så får de som går med bind forran øya å liker å bli melka ta gatbil gjøre det,det er jo deres valg,men da kan de i det miste komme med ett sakelig innlegg å ikke ett som tilsier att de burde få igjen skolepenga,hvis de i hele tatt kom seg på skolen da vel å merke... Hver sin smak sier jeg bare. Vil du ikke på Gatebil, så hold deg unna da. Og det du sier om skolegang, lærte du ikke å skrive på skolen?:klovn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg