BoomBoxx Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Og jeg har vært i kontakt med de som produserer de subbene. Var like før jeg bestilte 4stk prøveeksemplarer til ca 50 dollar stykket.. Men ble aldri noe av. Men dem ser i hvertfall brutal ut :DOg har represetanten for fabrikken på msn.. :) Hva ER det med kina-produsenter og agressiv kundebehandling? Jeg sendte mail til noen Kina-produsenter tidligere i år, og plutselig var det to-tre stykker som la til MSN'en min helt uten videre. Pågående? Neida... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Forresten, apropos billige kina-produsenter. Tror Pyle har overtatt den utdaterte produksjonslinja til Audiobahn! :D Ny Pyle-greie på eGay... Og når jeg tar en nærmere titt på flere produkter av de som lager (kanskje) dynaBel-subwooferen, syns jeg jeg kjenner igjen en del andre ting også, som f.eks. likner på Vamp-produkter...: Showroom (!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Skulle gjerne hatt litt parametere og tall slik at "professorene" her på forumet som feks Matador kunne komt med noen utalelser... Ser jo ganske brutalt ut, men mener det har blitt sagt før att jevnt over er dynabell sine subber veldig tungdrevne.. Mener no ihvertfall å ha lest det før.. Ikke alle Dynabel sub er tungdrivne. har 2 stk 9215, skal ikke rare forsterkeren til att disse spiller høyt. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 lurer på hva minimums-bestillingen er fra en sånn fabrikk? hadde vært morsomt å bestilt opp en 50-100 stykker med min egen logo på og dyttet alle i en stor varebil... :D edit: glem det, fant dte nå... :P *Minimum Order and Delivery 500 pcs FOB Shanghai, or CIF Shanghai tror det ville blitt "litt" drøyt med 500 suber i en bil, hahaha :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Og selv om de kun koster $50/stk, ville det uansett blitt $25000 - pluss en container for frakt. Da har du jo en del å selge, men... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 lurer på hva minimums-bestillingen er fra en sånn fabrikk?hadde vært morsomt å bestilt opp en 50-100 stykker med min egen logo på og dyttet alle i en stor varebil... :D edit: glem det, fant dte nå... :P *Minimum Order and Delivery 500 pcs FOB Shanghai, or CIF Shanghai tror det ville blitt "litt" drøyt med 500 suber i en bil, hahaha :hammer Er jo ikke værre enn å gå sammen 5-6 karer å bestille sammen så kan man ende opp med en bestilling på en 500 stk. Regner med at firmaet klarer å fikse en grei deal på frakt til norge :P Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 He he 50stk medlemmer med egen bilforumet.net subb i bilen Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 He he 50stk medlemmer med egen bilforumet.net subb i bilen :pray Det sku tatt seg ut :P Vært litt kult og da... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 10 subber på hver da :) men hadde vært seriøst morro, om forums admin eller noen hadde tatt inn 500 av disse og solgt for selvkost+ frakt og litt fortjeneste??? Sef med bilforumet.net sine logoer eller noe slikt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 OT: neb noen av dere har vel hørt om Tryland Tekniske og Xelent?? Kjenner litt til han. Påstår han har vært med i utviklingen av alle produktene osv selv, og om dere ser på den kina siden der, ligger faktisk de fleste produktene hans!! :) hoho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 OT: neb noen av dere har vel hørt om Tryland Tekniske og Xelent?? Kjenner litt til han. Påstår han har vært med i utviklingen av alle produktene osv selv, og om dere ser på den kina siden der, ligger faktisk de fleste produktene hans!! :) hoho Har sett de ja, hehehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Kanskje jeg skulle spurt de på jobb om å ta inn en container, vi importerer tross alt en hel drøss fra Østen allerede. Men da måtte såklart alle bassene hatt bilde av meg på støvhetta :D golfnos: Utviklet? Jeg visste ikke engang at Xelent-produkter ble utviklet, jeg trodde bare de ble rasket sammen ;) Men det er klart, å bestemme hvor Xelent-logoen skal stå og hvor stor den skal være er vel utvikling det også...? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 golfnos: Utviklet? Jeg visste ikke engang at Xelent-produkter ble utviklet, jeg trodde bare de ble rasket sammen ;) Men det er klart, å bestemme hvor Xelent-logoen skal stå og hvor stor den skal være er vel utvikling det også...? :D haha, dagens :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Dette var da vel flere som skrøyt over. Husker når vamp kom, så var det "egenprodusert serie" bla bla bla Vi ser jo det.. HØHØH Boomboom kan gå en viss plass Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 jeg hadde garantert kjøpt ett par av de Bilforum.net subbene:) så lenge ikke de hadde vert alt for dyre. synes det var en god idè:) hadde jo vert gøy om man to inn 8"ere da:) eller mindre. litt spesielt liksom. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg