Gå til innhold

Bilstein vs koni

Ranger emnet

Spaca

Anbefalte innlegg

Originally posted by Spaca

Noen som har erfaringer med bilstein støtdempere? Er litt usikker på om jeg skal kjøpe meg koni eller bilstein...

Jeg vil hvertfall anbefale bilstein da jeg har prøvd det endel.. Holder bra og er passe stive.. Hvis en vil ha noen en kan justere ned litt er det greit med koni, men etter min mening er bilstein milevis foran... smaken er ofte delt da...

hva skal det monteres på?

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

test og test.. virket ikke akkurat som noe seriøs test.. bare en som skrev om sin opplevelse med demperene i en 106.. en artikkel er vel mer riktig.. kan vel hende at det oppfører seg annerledes på en annen bil... hvis en kan kalle 106 bil da...

Men riktig var det at bilstein vil bli mykere med tida.. logisk det, og koni kan justeres etter slitasje..

om 100år er alt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

Får da virkelig justerbare Bilstein og??? Har ihvertfall eg fått opplyst på en av mine mange ringerunder til forskjellige butikker.

stemmer det.. Hvis en har råd så kan en handle ps9.. eller øhlins.. fins utrolig utvalg.. bare tenkte på den jalla "testen" jeg...

om 100år er alt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spewster

og hva med HR?

(tillegs spørsmål til posten over) :)

Trodde H&R brukte koni dempere jeg men...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Glem Koni kjøp Bilstein.

Koni demper kun på ut bevegelsen noe som gjør de komfy men ikke sporty.

Ellers så har jo Biltema no knall bra sykkelpumper av no de kaller olje dempere "IRONI"

Era

Har Bilstein høyde og hardhets justerbare senkesett? Hvem selger Bilstein i Norge da?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider