Polo Classic Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 yummy :chicken: ekke så dumme disse felgene heller ass... :D BBS RS301 7,5-17 ET 33 LK5-100 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Kikke litt på E-bay etter de felgene der tror jeg... er vel ikke daglig dags her i landet.Men ja de passer veldig bra på corrado :) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 ja hva tror folket om disse felgene? 8*17 med 205/40-17 dekk. blir et 35 etter utspacing.. vurderer STERKT å kjøpe dem av en som skal selge! Se bort ifra RH logoen i midten..skal seff være porsche logo grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Porsche turbocup felger ;) jeg får faktiskt over fra en 944 turbo til 92" 16v corrado mest sannsynelig =) men kjøper meg en ny 944 turbo også til helga da =) må ha sportsbil med bakhjulstrekk og =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 nice ;) er porsche turbocup felger ja..magefølsen sier at det blir dem. bare få penger for de andre felgene jeg har solgt først, og håpe han som selger dem ikke selger dem før det :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 ja hva tror folket om disse felgene? 8*17 med 205/40-17 dekk. blir et 35 etter utspacing.. vurderer STERKT å kjøpe dem av en som skal selge! Se bort ifra RH logoen i midten..skal seff være porsche logo grinchy blir bra med sånne felger, stefaren min har maken på cupraen sin :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Pene felger til den bilen din det der Morten! Tror lissom de passer til fargen på en måte ;)... Trenger du tak-luke eller? Sjekk PM.. Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 takk takk :) tror jeg slenger inn ett bud på de så får vi se ;) sjekker pm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 da er porsche felgene så å si i boks, må prøve å få hentet dem denne uka ellerno :) slenger med noen bilder jeg tok av bilen idag..just for fun.. trenger ikke komentarer på felgene :wonder: nytt ratt... (mobilbilder...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Det blir bra med de nye felgene:) Har du fått ordnet tak luken eller? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Det blir bra med de nye felgene:) Har du fått ordnet tak luken eller? Ja, fikk du dreis på luka mortis ;) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 skal ned og mekke nå tenkte jeg..rakk ikke i helga :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 da funket takluka..knote dritt :doh men ja..måtte jo gjøres! Ett spørsmål: hvordan passer golf 4 girkule i corradoen? noen som vet/har gjort det i sin her? og må jeg evnt ha den skinn posen også ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 da funket takluka..knote dritt :doh men ja..måtte jo gjøres! Ett spørsmål: hvordan passer golf 4 girkule i corradoen? noen som vet/har gjort det i sin her? og må jeg evnt ha den skinn posen også ? Bra du fikk den igang, da regner jeg med du skal kjøpe den;) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 da funket takluka..knote dritt :doh men ja..måtte jo gjøres! Ett spørsmål: hvordan passer golf 4 girkule i corradoen? noen som vet/har gjort det i sin her? og må jeg evnt ha den skinn posen også ? hadde sånn girkule i min jeg...må fore på girstanga litt med bra teip bare... trengte ikke skinn posen... Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg