ZpeTTeT Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Her vettu Morten! :race :respect Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 tror det blir slik som dette hvis de har det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 shoppa også 2 nye dekk i dag..195/40-17. Disse skal på felgene som er forran, da dekkene her er nedslitt allerede:p så da blir det hjulkontroll og nye dekk til uka, samt hjullager bytte. Håper den blir fin i forstillinga da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Du er så flink Morten :D hihi Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 hehe, jo takk ;) kommer fra svendsen eksos nå, og de skal bygge effektanlegg til meg til meg nå til Torsdagen. Cant wait :D blir blank oval endestuss, likner på orginalt sluttstykke, men er nok litt større Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 bytta hjullager idag :thumb tok noen bilder for å vise litt bare.. gamle lageret..ser jo hvor slitt det er! ikke rart det har bråket når jeg har kjørt nei! så rausa det fra hverandre når vi demonterte.. :p goe` gamle stikka ble velbrukt til å presse inn og ut lager med..noen syns sikkert det er jalla,men funker bare man har teknikken på det! ;) presser ikke med stikka direkte på det nye lageret da! bare så det er sagt! bruker enten pipe eller gammelt lager. så inne.. utrolig deilig med nytt lager..bilen ble som ny og kjøre, tenk hvor bra det blir med forstillingskontroll også. Begynner endelig å bli ordnings på slike småting som er irriterende..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 endelig! fått tatt forstillingskontroll igår, på Møller Larvik :thumb målinger før justering, endel feil ja: Etter justering..nå begynner det å likne noe :) Etter kontrollen var det bare å få levert bilen på dekkbutikken for å bli skodd med nye 195/40-17 dekk, blei en liiiten anelse strekk,men ikke så voldsomt da.. så idag fikk den en vask, den er som en drøm å kjøre nå, ikke no risting eller uling. bare velstand ;) det var det for denna gang, onsdag leveres den for bygging av eksos :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Blir bare bedre og bedre :) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 takktakk :) nå er den levert til eksos mekk. Henter den i morra etter jobb :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 DA var det effektanlegg, ble akkurat slik lyd jeg håpet på ;) Endestykket ble helt lik som på den grønne jeg posta bilde av! Bilder kommer nok i morra! nå skal jeg vaske den og kjøre litt, Deilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 sånn ser da sluttstykket ut. Lyden er dyyp når du drar på, også bobler det i eksosen når du slipper litt gass..personlig syns jeg ikke det ble _for_ mye lyd, men akkurat slik jeg håpet på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 :spin dette ble kjempebra Morten, ta noen flere bilder i vinkel og sånt da :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 takk for det..jepp, skal prøve å ta noen fler bilder i morra:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 hehe, jo takk ;) kommer fra svendsen eksos nå, og de skal bygge effektanlegg til meg til meg nå til Torsdagen. Cant wait :D blir blank oval endestuss, likner på orginalt sluttstykke, men er nok litt større Skal ikke bytte grenrør vel? Det må du iallefall ikke gjøre hos de, husker vel hvordan det gikk med meg? :) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg