vwgolf2 Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 alt går :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 seter er solgt.. har en org. grill med 3 riller og vw emblem i, så å si nytt, ble kun brukt i ett par uker! nypris på møller var på ca 800,- for grill og emblem, selges for 450,- INK. Frakt! pm hvis int. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 grill er fortsatt til salgs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 pen bil men likte ikkje sideskjørtene og det jalla momo tulle du puttet inni den :( samt dørmattene! Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 pen bil men likte ikkje sideskjørtene og det jalla momo tulle du puttet inni den :( samt dørmattene! hva er dørmatter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 da har jeg kjøpt denne bilen tilbake :) kommer vel no updates/bilder etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 ENDELIIG! Fikk vondt i hjertet hver gang jeg så bilen i Hamar-området.. (Etter hva jeg har sett og hørt vel å merke) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 ENDELIIG!Fikk vondt i hjertet hver gang jeg så bilen i Hamar-området.. (Etter hva jeg har sett og hørt vel å merke) å? fortell :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 å? fortell :) Den ble ikke så pent kjørt.. Også hadde jeg litt (veldig mye) lyst på den selv :tannløs: birthday Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Den ble ikke så pent kjørt..Også hadde jeg litt (veldig mye) lyst på den selv :tannløs: birthday hehe ;) bilen er i bra tekniskstand enda tror jeg hvafall...eneste er lakken som er litt sliten på den nå..så må lakke litt til våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 hehe ;) bilen er i bra tekniskstand enda tror jeg hvafall...eneste er lakken som er litt sliten på den nå..så må lakke litt til våren. Ja, var mest lakken vi så forfalle rimelig fort. Men nå er'n tilbake i trygge hender :D Hva fikk deg til å kjøpe den tilbake? Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 skulle egentlig kjøpe en corrado vr6..men det skjærte seg litt..også trengte jeg bil fort :) så da endte det sånn birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Nei så synd da ;) Du er ikke på vacn da? I såfall synes jeg du burde oppdatere der og, sånn etter hvert :) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Nei så synd da ;)Du er ikke på vacn da? I såfall synes jeg du burde oppdatere der og, sånn etter hvert :) er nok ikke på vacn lenger..men skal vurdere og melde meg inn igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Det synes jeg du skal :) Vi er oftere på vacn enn her, heh. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg