vwgolf2 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hei! de fikk jeg med når jeg kjøpte felgene, prøv å søk litt etter porsche adaptere her på forumet så finner du nok svar :thumb jeg er ikke helt sikker serru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaveli Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Sjekket litt på nette. fins ikke adapter til boltsikelene jeg skulle ha men ellers takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Har det skjedd noe mer i påska Morten? Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 ikke skjedd så mye mer i påska nei :) skulle blitt litt mekking,men fikk som sagt noe feil deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 en liten update..måtte ty til å bytte noe slitedeler idag :) bytta servoreim og dynamo reim... sliten servoreim ja.. byttet også pærer i lyktene..blei deiligere lys nå :) så ett lite "problem"... Etter senking av bilen så begynte det å ule veldig fra dekkene forran når jeg kjører (høres ut som om det er mest ved høyre side forran). Ulinga er ikke ved lav fart, kun ved 50 og oppover..hmmm! Høyre dekket er også veldig slitt, da jeg ikke har hatt forstillingskontroll! Kan det være så enkelt at det er derfor det uler? pga at dekka står litt feil? Prøvde å dunke i dekket når den var jekket opp, for å høre etter om det var slark/hjullager på gang..men virka ikke sånn heller...hmmm Tusen takk for hjelp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Høyre dekket er også veldig slitt, da jeg ikke har hatt forstillingskontroll! Kan det være så enkelt at det er derfor det uler? pga at dekka står litt feil? Mest sannsynlig ja! Fin Corrado! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 takk for det du :) må få ordna meg forstillingskontroll snart! håper det bare er det og ikke hjullager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 takk for det du :) må få ordna meg forstillingskontroll snart! håper det bare er det og ikke hjullager! justert litt selv? eller bare skudd ned? kan godt prøve og justere spisingen litt, da sliter du i vertfall ikke så frykteli mye dekk om du ikke har gjort det =) ellers må jeg si at bilen din er blitt meget pen. skulle egentli lakke min og til sommern men det får vente ett års tid, ble innkalt til militære så får sette den bort noen måneder... hehe Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 takk for det. Uff militæret må suge ja..gla jeg fikk brev om at jeg slapp..gudene vet hvorfor, men klager ikke! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Bilen må sees live :D Deilig kombinasjon av bil, farge og hjul! :phatyo Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 takk for det du :D neste på lista utvendig er vel effektanlegg...forslag til endestusser? dobble dtm utgår bare så det er sagt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 takk for det du :D neste på lista utvendig er vel effektanlegg...forslag til endestusser? dobble dtm utgår bare så det er sagt ;) Oval er det feteste, helt klart. DTM stil får døde til å fise i grava!!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 har lekt litt med den tanken ja..har du ett bilde av hvordan det kommer til å se ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 har lekt litt med den tanken ja..har du ett bilde av hvordan det kommer til å se ut? jeg har oval endestuss, fant ett dårlig bilde på pc'n her, kan sikkert ta ett bedre ett rett bakfra etterpå Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 en liten liten update bare... hadde bilen hos møller igår, dem skulle ta forstillingskontroll på Corradoen,men de fant ett gåent hjullager, så skal bytte det først. Det er kjøpt inn og blir byttet på lørdagen..så blir det forstillingskontroll til uka! Bilen skal også inn og få nytt eksosanlegg til uka :) skal få litt grommere lyd i den..ikke bråke lyd,men litt pent. Noen som har noen andre forslag til endestusser på eff.anlegget? Liker på en måte den endestussen jeg har,men hadde vært moro og prøvd noe nytt og... sleng gjerne ut bilde :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg