vwgolf2 Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Skal ikke bytte grenrør vel? Det må du iallefall ikke gjøre hos de, husker vel hvordan det gikk med meg? :) halla :) nei, ble ikke grenrør bytte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 fra litt annen vinkel...skakke være så lett få til ett skikkelig bilde gitt alacocaina [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 pent! Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 thanks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 fra litt annen vinkel...skakke være så lett få til ett skikkelig bilde gitt alacocaina [/img] faen så blank :) hva har du brukt ? ^^ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 hehe, bider ljuger litt da,men bruker autoglym voks for moderne mørke farger faktisk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Nydelig bil du har der:) likte den veldig godt:D Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 takk for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Selger supersprint bakpotta som stod på bilen før..hvis noen er int :) Tenkte rundt 800 for den. Kan hentes i Larvik/Vestfold, Hvis ikke kommer frakt i tilegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 pen bil ,pen farge å det som var ekstra kult var felg valgt ditt, at du IKKE gikk for 9*16. stå på dette blir bra! Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Kul bil du har der! babyhmm? Mye betalte du får å få laget et eff anlegg? Har et bråkete på selv, men vil ha noe som ikke lager noe særlig lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 hei folkens. Takk for det! Syns 9*16 er fett, men er som du sier..kanskje litt vanlig.. :) Effektanlegget kom på 4900,- er fra kat. og bakover. Syns ikke det var såå gæern pris..desuten slapp jeg og mekke med eksos, det er hat :Devil: og det sitter skikkelig "tight", ikke noe vibrasjoner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 tja..skjer ikke så mye på bilfronten for tida..knipsa bare ett par bilder igår, var jo 17.mai og greier babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 back to basic..er så lei den uorginale grillen, så jeg kjøpte meg org. grill+nytt merke på møller..så har jeg begge to hvis jeg noen gang kommer til å ville ha på den uorginale igjen..desuten er jeg litt fan av VW merke i fronten igrunn også..men nok om det..her er hvafall noen bilder.. :) Corradoen har litt identitetsproblemer..porsche eller VW??? :wonder: nå er det ut i varmen og cruise! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 dette så jo veldig bra ut, men likte looken bedre med den andre grillen. Men var uansett veldig pent :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg