vwgolf2 Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 hei du. Ja, den andre grillen er jo litt cleanere..hadde den bare kunnet passa litt bedre..uorginalt er no dritt :( men nå har jeg begge, så da kan jeg jo bare bytte når jeg vil ha litt forandring ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 skjer fælt lite for tida, men tenkte bare å ta noen vaskebilder for å holde litt liv :biker ikke så mye motor å skryte av, men er hvafall ganske rein :) Ellers så må jeg bytte ett motorfeste, det fremre. Så det blir kjøpt på neste lønning. Snuser også litt på shortshift fra raceland. Det koster 1290,- og de sier det tar ca 30 min og montere dersom man kan mekke litt. Noen som har erfaringer med dette? Bilen kan ikke ta noe skade av å bytte til short-shift system? tenker på kassa..jeg har ikke peil på det, men mener jeg leste det her ett sted.. Har 3 uker ferie fra og med mandag førstkommende, så skal prøve å få gjort litt småpjus med corradoen da..kan nevnes at det skal kjøpes inn litt mer rød sotespray :cool: Må også få tatt ett strøk på vindusviskerene forran da de er litt rustne. Ikke mye pent nei.. det var vel det for nå.. God sommer :fish Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 er nok endel som ikke liker det jeg har gjort nå, men jeg digger det ;) pluss at det blir fler og fler med crystal clear baklykter. Derfor mekket jeg lyktene mine idag! Dro inn til liertoppen og shoppa lakk :batman: Blei veldig fornøyd med resultatet selv..ikke noe sig. Er ikke mange corradoer i norge med "crystal clear" helrøde baklykter :) før: etter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Syns faktisk det ble pent. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 thanks. Noe annet som hadde gjort seg er beige skinn! damn..det er øverst på ønskelista for tida! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Ja ikke sant dette ble pent?? :) NYDELIG!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Ja ikke sant dette ble pent?? :)NYDELIG!! Ja blei døds bra!!! Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Det ble nice med helrøde baklykter :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Thanks folkens! :) :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hadde en liten økt idag og. Idag var det dekselet som sitter under frontruta/ved viskerarmene sin tur til å bli freshet opp litt. Tror de har stått der siden bilen var ny, noe de bar preg av! Slik så de ut, grå og falma: Så da var det bare å finne fram "mattekluten" min..sinnsykt fin sak til plastdeler som skal lakkes. Mattet ned dekslene og vasket dem med reint, glovarmt vann: så er det klart for litt plastgrunning...Denne må det bare legges tynt tynt lag med! Sinnsykt tynn, og den tørker utrolig fort! Overlakkes etter 15 min! Etter litt venting slang jeg på lakk og klarlakk..ble ganske OK resultat til å være lakkert med boks syns nå jeg.. På bilen (har også lakkert viskerarmene sort matte...) Nå ble det hvafall litt bedre enn de falma dekslene som var der...details :) Polerte også bilen med meguiars her omdagen..beste polishen jeg har prøvd! anbefalles! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 vanvittig strøkent!!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 takk for det ;) må prøve å få shina litt under panseret også etterhvert..der begynner du å få det strøkent! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 hadde bilen over smøregrava idag og titta litt under. Ser veldig bra ut! ikke noe rust..Kjøpte inn tectyl og smørte inn hele bilen under..greit og ha det i orden! :) Var tectylert under fra før, men la på ett strøk fordet :) Ser alltid bra ut når det er helt sort! Litt bilder.. Før start underveis.. Ferdig resultat: Anbefaller andre og gjøre dette og. Sparer bilen veldig, også kosta det ikke mer enn ca 250,- (ps: før jeg begynte så stima jeg den selvfølgelig rein under! Høytrykk med varmt vann + avfetting) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Ser strøkent ut morten! Godt polishen falt i smak ;) Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 smørte du bare inn med pensel? er det slik dette fungerer? Tenkte å få gjort dette på min og skjønner du :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg