passat kara Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 snygt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 snygt! thanks man. kan jo si at lyset inni bilen er fikset også, var bare en sikring som jeg trodde :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 baklyktene ble kjempebra :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 gidder ikke legge ut bilder fra siden da den har så utrolig stygge stygge stygge vinterhjul! 14"ere med kapsler, der den mangler en kapsel forran..jeje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 smoooooooooth :pimp Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 hvis det hjalp å fylle bilen over halv tank, så bytt den under :) det skal hjelpe det gjorde ihvertfall min :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 hvis det hjalp å fylle bilen over halv tank, så bytt den under :) det skal hjelpe det gjorde ihvertfall min :) thanks acoupe :) sinnzyk : ja det hjalp VELDIG! :) takk for det tipset..hvor får jeg kjøpt denne pumpa? måå jeg på møller? liker ikke dra dit, virker som om de har NULL peil..hvafall her i larvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 ble bedre med litt rødt på baklyktene ja:) hva skal skje med gamlebilen da? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 skal vel fikse den (ta litt rust), og så selge den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 thanks acoupe :) sinnzyk : ja det hjalp VELDIG! :) takk for det tipset..hvor får jeg kjøpt denne pumpa? måå jeg på møller? liker ikke dra dit, virker som om de har NULL peil..hvafall her i larvik jeg bestile igjenom bilextra på kongsvinger, det tok noen uker før jeg fikk ny:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 etter og ha hørt litt rundt så bestillte jeg pumpe og får den i morra..blir int. å se hvordan det blir.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hvis lakken er origianllakk, så er det ikke Mystic blue (Mystic Blue Pearl Effect Paint (C5L)), for Mystic blue kom ikke før på 1995-modellen originalt. Men er vel kanskje omlakkert..? Om ikke, kan det være: Aqua Blue Pearl Effect Paint (C5U), Moonlightblue Pearl Effect Paint (C5M) eller Limoge Blue (P5K) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hvis lakken er origianllakk, så er det ikke Mystic blue (Mystic Blue Pearl Effect Paint (C5L)), for Mystic blue kom ikke før på 1995-modellen originalt. Men er vel kanskje omlakkert..? Om ikke, kan det være: Aqua Blue Pearl Effect Paint (C5U), Moonlightblue Pearl Effect Paint (C5M) eller Limoge Blue (P5K) Var det Mystic Blue-lakken som kun kom på VR6 Storm-modellen? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Var det Mystic Blue-lakken som kun kom på VR6 Storm-modellen? så vidt jeg husker, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 baki kofferten står det hvafall LC5U Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg