vwgolf2 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 snart vinterhjul på gang nå..får nyte de siste dagene med turbocups..tror kanskje det blir andre felger neste år. Her kommer noen bilder av bilen til meg og en kamerat (gamle bilen til bjelli her på forumet forresten) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Peeeene biler :) ja, snart på med vintersfelger.. men ikke på min :P blir satt inn i vinter den.. så den får ha sommerskoa på :) skal du bytte felger til sommern igjen? 9x16 da eller? synes de du har nå er fete jeg da :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 takk for det :) ja de er jo feite, men er bra med variasjoner også vettu ;) får se hva det blir til..vil gjerne gå ned til 16"ere av no slag tror jeg (for å få den lavere uten noe særlige problemer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 tja..glemte å nevne at jeg tidliger i uka kjøpte ny spiller til bilen. Blei en ok jvc spiller med usb utgang. No more cd-brenning! ! Tenkte siden jeg hadde slått til med ny spiller at jeg måtte ha litt mer lyd også. Så gikk til innkjøp av noen RF høytalere til å ha i dørene: så er det bare å få de til å sitte som de skal.. Org. Deksel :) liker litt org. look! En ting er hvafall sikkert: Det hjalp betraktelig på lyden! Verdt hver eneste krone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 ja-a. Hadde nå vente over en måned på en grill jeg bestilte på autospar. Sa klaaaart ifra på telefon at jeg skulle ha den emblemfrie typen med 3 riller og uten grillist. Fikk pakke i posten idag og jaggu var det feil gitt. Sjokk. Fikk den uten grillist, men istedefor riller var det no sort netting. Ser ikke sååå ille ut som jeg trodde faktisk:) men er litt irriterende. Så..noen som har den emblemfrie typen jeg egentlig skulle ha?? Bytter gjerne mot min emblemfriegrill med list! Vet at autotune har .. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Jepp. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 typisk autospar.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 come on ;) ikke sitt å kjip på den grillen da autotune :D hehe neida..får sjekke litt på e-bay og sånn tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Send meg et bilde av grillen din til r-remman@online.no Var det noe greier med festene? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 hey. Festene er der de, men er over lyktene jeg sliter med å feste den (noe som er likt på alle disse grillene) Jeg er så sær at jeg ikke vil sike den på :) men sender deg noen bilder..hvis du ikke er på msn da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Ja, da var det klart for vinterfelger i helga gitt. kjøpte ett sett med bbs hjul av ka2 her på forumet. Greie vinterfelger det syns da jeg :) 195/50-15 : her er da (engangs)grillen jeg fikk feil, kommer nok annen grill om ikke så lenge tenker jeg. heia autospar :fingers: Blir nok å kjøpe en på ebay eller bytte med autotune hvis han gir etter maset mitt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Halla. Blir å beholde grillen min, og kjøpe en slik som du har i tillegg. Koster bare 40$ for en slik som jeg har på e-bay. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 se der ja, da var bilen satt i vintermodus. Var ikke ille de vinterhjula der da ;) Men synes ikke du skal selge porsche hjula, de kler bilen din veldig godt! Om ikke kan du gi dem til meg så kan jeg ha de på skodaen :) Hvilken boltsirkel er det på de? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 ahh... du må få bestillt opp flere senterkopper ;) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 din bajs! Jeg har lett lenge etter slike felger! Pass godt på de.....vet aldri....vet hvor du bor :P Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg