vwgolf2 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Kul oppdatering Morten! :) selge den gamle kula? :) takk for det:) ja den er bare å slenge i corra di den;) Passet det gamle nav'et ditt eller? Ble du fornøyd?Får bare si ifra når du skal hente det skinninnteriøret da:P navet er det samme, men satt i momonavet:) er jævli sugen på skinnintriøret ja. hehe. hold av de instrumentene da Petter;) er klar for å få de i bilen ass. Du får handle interiøret til radojeppe.Trur det hadde blitt nice:-) jeg veeet at det hadde blitt nice;) men må tenke litt økonomisk nå som jeg har blitt gjeldsslave også :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Da er porsche felgene mest sansynlig tilsalgs, grunnet kjøp av nye felger muligens. Den ene felgen er noe kantkjørt. 5*130 er boltsirkelen på felgene, men kan følge med spacere som bygger om fra 4*100 -> 5*130. Men i den ene spaceren er det ett hull som må gjenges opp. sikkert ikke noe big deal bare man har utstyr til det :) Det må også byttes ut noen av umbrako boltene som skrur spaceren fast i navet på bilen, kan vel ikke være noe sak å få tak i slike heller:) så grunnet at den ene felgen er noe kantkjørt og at det må gjenges opp ett hull så selges felger og spacere sammen for 6500,- IKKE prutbart..da har jeg dem heller liggendes i garasjen. Er ikke helt endelig avgjort om det er salg, skal teste dem nye felgene før jeg evnt gir fra meg turbocup`ene, men regner med det går i boks. Felgene må hentes i larvik (vestfold) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 kan også nevne at jeg har 2stk spacere, 25mm, H&R, til salgs. Dette er av typen som har 8 hull, 4 til å skru den fast i navet, og 4 til felgen. 4 på 100 :) kom med bud. noen som har emblemfri grill UTEN den grillista? Er sugen på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Venter nå på ny grill fra RadoJeppe, så får se hva som passer best på min bil. Mulig grillen min kommer for salg. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Den er go` :) jeg kan jo bare handle en på ebay også..koster jo ikke mange hundrelappene, men er bare det å få somla seg til det :blah: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Du har vel somla en stund med grill-historien nå??? Hehe Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 hehe ja, jeg har det :p menmen... her kommer noen bilder av bilen med nye sommersko..folk kan si hva de vil, jeg liker det;) hehe speller nye borbet a 9*16 ET15, med nye toyo dekk. Takk for handelen radojeppe! Ble veldig fornøyd med resultatet..nå kan jeg få den lavere enn med 17"erene også! Den skal justeres ned 1,5cm forran og opp 0,5cm bak (subber litt innimellom). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Liker det. Mye penere med 9x16 Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 takk for det du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 ah,liker det jeg ser :) Fett med porsche felgene altså, men bilen kler bedre felger med kant synes jeg. Ble knallbra :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 takker;) blei en helt annen bil ja :) porsche felgene ligger fortsatt og venter på ny eier... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joneinar Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 er ikke annet å si at de felgene der er helt perfekt på en corrado! Siter Hva er likheten mellom Ringnes og sex i en båt? -it`s fucking close to water! Vannet dere kaller øl, ringnes, er hva vi pisser etter at vi har drukket Aass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 hehe, håper ikke du syns det var dumt av meg og "herme" etter deg;) ja de kler corradoen utrolig bra syns jeg og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Ja borbet A er det råeste du får på corrado det :D hehehe Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Jeg har nå sett den live! Må si at de felgene passet meget bra til bilen! :) Brei og lav;) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg