oWo Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Strøkent. Fikk jo bare enda mer lyst på 9*16 til min egen. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Jeg har nå sett den live! Må si at de felgene passet meget bra til bilen! :) Brei og lav;) :) fader..hadde jo med girkula når jeg var hos deg..glemte det helt. jaja, får ta det en annen dag. Strøkent. Fikk jo bare enda mer lyst på 9*16 til min egen. ikke noe å lure på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Bra du ble fornøyd, jeg får heller trøste meg med den nye bilen min når den kommer. Gleder meg til å få sett den live. Pass på kantene!:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joneinar Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 hehe, håper ikke du syns det var dumt av meg og "herme" etter deg;) ja de kler corradoen utrolig bra syns jeg og :) herme etter meg?? nei, det er jo gjort så uendelig mange ganger før meg å det der så det skal ikke jeg ta no cred for, men uansett hvor mange ganger det er gjort synes jeg alltid det er like arti når det dukker opp fler med Borbet A`ene:yodude: Siter Hva er likheten mellom Ringnes og sex i en båt? -it`s fucking close to water! Vannet dere kaller øl, ringnes, er hva vi pisser etter at vi har drukket Aass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Bra du ble fornøyd, jeg får heller trøste meg med den nye bilen min når den kommer. Gleder meg til å få sett den live. Pass på kantene!:) blei veldig fornøyd vet du:) skal plinge på neste gang jeg er i Tjølling jeg, så kan du jo få glodd litt. Gleder meg til å få sjekka ut den nye bilen din også, har troa på at det blir über fett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 felgene så og passa knallbra, resten også. Ser du har skjørt fra lumma? Tenkt å ha lumma på resten a bilen å el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Ble kult Håper ikke han skal ha noe mer lumma.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 er lumma skjørt ja..blir nok ikke mer nei, skulle gjerne vært foruten skjørtene også. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 kan kjøpe skjørta jeg a deg jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 hehe, de begynner å bli løene gitt, dessuten tviler jeg på at jeg får de hele av når jeg skal ta de av.. men hvorfor vil du ha de på corradoen? de ser jo ikke ut igrunn..hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 stemmer, nei er bare det at jeg har en lummafront liggene og jeg syns bilen blei bra med den på! Da ser det litt dumt ut uten skjørt med tanke på høydeforskjell:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Blei saftig det interiøret svin;) Og felgene kan jeg vel alltids venne meg til;) Håper det går greit at jeg bruker tråden din til å si noe om den 30? Viss ikke så får du bare plinge på, eller møte opp på døra mi med en gjeng kosovoalbanere. Men den 30.03 er det Corradotreff her i Larvik. Er på en søndag. Morroa begynner 13:00. Så bare å slenge seg med det:thumb Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 går greit det vet du:) ja, felgene må du nok bare venne deg til, blir mer og mer fornøyd med kjøpet for hver dag. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 jaja, idag er det ski vær! Å vi som har lagt om!... Godt det er fri! :) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 hehe ja fy faen for ett dritt vær!! godt at jeg dro hjem og henta bilen til muttern igår, siden hu fortsatt har vinterdekk ;) så nå tøffer jeg rundt i Golf 5 TD..deilig bil og kjøre det :) vi får håpe snøen forsvinner like fort som den kom :p tiltak og begynne å legge om igjen..menmen.. tok ett par nye bilder igår..ca 1 time før snøen kom hmm..bilen ser nesten lilla ut på bildene, men den er fortsatt blå :rolleyes: Gla` påsk alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg