Jeppe Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 De ser så bra ut de felgene. :asshole: Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 hehe, håper du ikke angrer altfor mye petter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 passer denne til min corrado? Trenger å bytte ut katalysatoren da denne er gåen på bilen min. Hørt litt rundt på priser og de er jo horible! https://raceland.secure.flexiweb.no/productview/19441630/ står jo at det er til golf 2 og 3 16v frem til 94`. noen som vet om det er samme kat på golf gti`er frem til 94 som det er på min corrado gti 92mod? takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 da har jeg kjøpt meg xenonkit. Hadde det ikke vært snøkaos hadde jeg dratt og henta det idag. Kommer i posten i begynnelsen av neste uke tenker jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 da har jeg kjøpt meg xenonkit. Hadde det ikke vært snøkaos hadde jeg dratt og henta det idag. Kommer i posten i begynnelsen av neste uke tenker jeg :) Det blir nice:) Du sitter å forbanner snøen? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoXstedy Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Må si det så fett ut med de nye hjula morten! må få sett den live så snart denne "snøstormen" er over :) Siter 1983 VW Rolf Gti Kosebilen som skal bli strøken! ------------------------------ 1988 BMW 325 ix Kansje tilsalgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Må si det så fett ut med de nye hjula morten! må få sett den live så snart denne "snøstormen" er over :) takk for det Martin :) er fornøyd selv hvafall :) håper snøen forsvinner like fort som den kom :( håper det blir bra med xenon også! Bestilte 4300k H4 i første omgang, så får vi se om det blir bedre lys. Ville ikke ha det for blått heller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 huuuuuff ingen som er int. i porschefelgene eller? :evilspide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 huuuuuff ingen som er int. i porschefelgene eller? :evilspide Hvordan blir det å komme seg på jobb i morgen nå da? Må du ty til kollektivtrafikken? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 mange av katalysatorene på VAG går nok overens. 3 bolts flens framme, og standard eksos skjøt bak. Cats er generelt veldig dyre, da overflaten inni caten er kledd med platina og andre dyre edelmetaller. Går det an å få tak i noe tilsvarende på Biltema? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hvordan blir det å komme seg på jobb i morgen nå da? Må du ty til kollektivtrafikken? går greit, kjører smart roadster omdagen;) mange av katalysatorene på VAG går nok overens. 3 bolts flens framme, og standard eksos skjøt bak. Cats er generelt veldig dyre, da overflaten inni caten er kledd med platina og andre dyre edelmetaller. Går det an å få tak i noe tilsvarende på Biltema? har sjekka litt, og blir å bestille rør fra raceland i første omgang.. :) sånn som det er nå så nytter det ikke. Innmaten ligger og sperrer så den fusker/gir ikke noe drag innimellom..så noe må gjøres:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 går greit, kjører smart roadster omdagen;) har sjekka litt, og blir å bestille rør fra raceland i første omgang.. :) sånn som det er nå så nytter det ikke. Innmaten ligger og sperrer så den fusker/gir ikke noe drag innimellom..så noe må gjøres:) plukk den ned å få ut det som er inni da?... Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 må se litt på det.skal ta den over grava så fort været roer seg litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Da var det på tide med en liten update:) Har fått montert bi-xenon 6k 35w. Mye pener, og ikke minst bedre lys enn de org. drit lysa :p Bilder av resultatet: Også dagens økt! Trond Solberg kjøpte idag det fete beige skinnintriøret jeg hadde lyst på, men ikke råd til ;) Derfor knabba jeg setene hans og slang i bilen min! mohaha :evilspide Blei mye penere nå syns jeg! Bilder: så..endelig fått gjort litt mekk idag. I morra blir det mest sansynlig katalysator mekking.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 steike det er pent med skinninteriør, hadde det i forrige radoen og savner det fælt Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg