Polardego Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Synes det så bedre ut på bilen enn på bildene av kun lampene jeg da... Ble bra med grillen, synd med krasjen men det fiksa du jo kjapt... :D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Synes det så bedre ut på bilen enn på bildene av kun lampene jeg da... Ble bra med grillen, synd med krasjen men det fiksa du jo kjapt... :D ja, blir nok bedre når man får se helheten med lyktene på bilen:) håper de kler blåfargen bra :) Grillen sitter som ett skudd vettu, har tilogmed fått på det røde 16V merket og :D Ja bulken blei fikset ganske kjapt takket være gode opprettere og flink lakkerer! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Sånn her lykter må det være: http://www.corrado-database.nl/index.php?item=view_corrado&id=3373 Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 jepp ligner nok mer på de vil jeg tro ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 kule de nye lyktene dine :) Skal med de gamle da?:) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 ja håper det blir bra:) de gamle blir vel liggende tenker jeg...kan jo være greit med litt forandring innimellom også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 i påvente av nye baklykter så har jeg fått montert det lille 16V merket i grillen, kjempeprosjekt :p men må til.. knipsa bare noen bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Da trenger du ikke å vente lenge, de er sendt avgårde. Sender over sendingsnummeret på vacn. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 fikk det til morran jeg håkon ;) så pakka var i oslo nå :thumb takk for veldig rask og ryddig handel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 fikk det til morran jeg håkon ;) så pakka var i oslo nå :thumb takk for veldig rask og ryddig handel! Ja det stemmer, kan bli litt mye pakker å holde styr på innimellom. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Fikk faktisk lyktene idag! kun 1 dag fra Ås til Larvik, er imponert over posten : eek : Tusen takk for handelen Håkon. Bilder: syns det ble knall selv hvafall :) Bestilte også nytt VW merke til bakplata idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Ble fint det der ja, posten kan av og til tydeligvis... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 hehe ja, fikk nesten sjokk da jeg skulle sjekke sporinga ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 bilder fra photoshoot igår.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Du må komma deg på CCN treff snart !! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg