Sinnapels Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Du må komma deg på CCN treff snart !! Han gidder ikke det han:P Har spurt han maaange ganger. Hehe. Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 :p var jo på det i larvik jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 I Larvik ja. Nei Morten. CCN treff på Tyrigrava ! Du må komma deg dit ned med gliset ditt ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 hehe ;p sommer<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASD Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Vi får vel ta et nytt klubb møte i Larvik da.:cool: Siter Corrado G60 OEM+ http://www.corradoclubnorwegen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Er det som må tell for og få han til og vise fram Nydelig Corrado´n vet. hehe Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 hehe vi er litt sjenerte vettu;) nei er litt for slapp når det gjelder treff..jeg veit det :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 da har corradoen fått ny -vannpumpe (hele skiten med "hus", ikke bare den ene delen) -termostat -nye slangestusser og pakninger som sitter på toppen og på vannpumpa Før denne "operasjonen" lakk den ca..tja 1,5l kjølevæske om dagen, så var godt å få fikset dette! Hvis det er noen som lurer så måtte jeg ut med dette i kronasjer: vannpumpe: 444,- termostat: 80,- slangestusser+pakninger: 240,- Syns ikke dette var så gæernt..så for meg det dyrere hvafall :p Locktite på nye skruer Endelig montert, deilig med nye deler. (Her er ikke "braketten" som holder pumpa montert enda) peace out Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 ah...fint å se deg igjen! Jada, dette er en kosejobb. Med komplett pumpehus så slipper du å bekymre deg for lekk pumpe i fremtiden. Note! Bruk syrefaste klemmer. Snu skruhodene nedover, så er de lettere å etterstramme. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 takk for det du :) syrefaste klemmer ja, og de ble montert så de er lette og etterstramme :)deilig og slippe lekk i kjølesystemet nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 bare en liten update...var i porsgrunn i går og henta grill list begynt å pusse ned lista... div stæsj for å få brukbart resultat: fyller som skal vannslipes, lakk og selvfølgelig klarlakk ferdig med fyller...bare vente på at det tørker...varmepistol er kjekt for utålmodige sjeler.. så resultatet etter 3 lag (tynne lag...) med klarlakk blei da ganske brukbart det :) skal la det ligge å tørke til i morra tenker jeg...vil ikke ha fingermerker i klarlakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 ikke den største oppdateringen jeg har sett..... Men de fleste tar det igjen på sommertid. Bra bilder. Men du må farge motorrommet litt syns jeg, er litt tamt på bildet "16v doch". Legg litt lakk nede i bokstavene. Rødt passer seg fint hos deg. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 nei blir sånn når man bruker den hele året..på vinteren har jeg nok med å banne og svarte over snøen. hehe. Men blir muligens noe mer lakking utvendig i løpet av våren/sommeren, Skulle hatt nye tåkelykter (sugen på gule i grunn, men får se). Skal også prøve å få shinet LITT opp i motorrommet..begrenset hva jeg gidder..er ikke helt den typen som digger blå samcoslanger, røde topplokk og gjennomsiktig fordelerlokk. hehe ;) Men litt lakk i bokstaver som du sier..har faktisk tenkt tanken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 noen her som har tåkelykter og selge?? til 92- mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 Har til 90modell da.. veit ikkje om dei passer. Er strøkne. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg