Haakon-Corrado Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 baki kofferten står det hvafall LC5U Er vel den som heter Aqua Blue Pearl. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 ok.da vet jeg jo det :) dreit meg litt ut da..for bestillte en lakk boks på LC5V ..leste litt feil :p kan jo nevne at jeg fikk feil bensinpumpe idag..fikk den til under bilen. Så da ble det ikke så mye mekking idag heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 da er løftepumpe (?), (den som sitter festet på tankmåleren) bestilt, får den i morra så da satser vi på at det blir i orden..hvis ikke er det den under bilen som kødder, den er jo akkurat byttet så tviler igrunn på det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado_power Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Dette er jo gammle bilen min jo. Hvor mye måtte du gi for den? Siter Mercedes E190 Nissan 200sx s13 1989x Nissan s14a 97 x VW Golf Einzer 1982 x Audi A4 Tdi 1997 Streetfighter x Nissan 200sx S13 1991 x Audi A4 1.8t 1996 X Corrado 1992 2.0 16V X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 stemmer det ja :) ga det jeg syns var rimelig for den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 hvor anbefaller dere å kjøpe senkesett? er ute etter justerbart. Kan vel nevne at det er uaktuelt å kjøpe KW til over 10 000... :p Må ha noe som er stivt hvafall, da jeg skal kjøre 9*16. thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 kjøp fra amp-tuning.de billig er det og. levert på døra etter to veker. send mail til firmaet og du får gode priser, du slipper unne med noko moms greier men du må betala ca 1500kr i toll. men blir billigare alikavel. men hadde du gidda å sjekka korleis vakummslangane fra gasspjeld og bremseforsterker går på motoren din?? evt du tar bilder.. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 skal sjekke ut den siden :) jepp, kan se om jeg får tatt noen bilder i morra etter jobb jeg.. kan jo nevne at pumpa i tanken (løftepumpa) er byttet, og at det nå virker som om problemet med juksing og ulyder fra bensinpumpe er løst :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 oki. eg betalte ca 6200kr for mitt fk silverline til jetta med frakt fra tyskland og inkl. tollavgifter. viss du ser på sida så trekker han fra tysk moms og frakt kommer på 60 euro. ang moms så blir du trekt mellom 80-100euro men det får du svar når du sender mail til karen. svarer raskt gjer han og er veldig seriøs. du kan betale med paypal og:):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 tja..bare ett par bilder..ikke no nytt forsåvidt, bortsett fra at jeg bestilte emblemfri grill med grillist idag..kommer om 2-3 uker vr6 panser :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 kjempepen bil, men du har ikke vr6 panser egentlig, er det orginale til bilen din. Men du kan jo kalle det da, for vr6 panser er helt likt som panserne på corradoer etter 92 mod ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 hehe veit det ;) takk for nice comment :) gleder meg til å få på sommerhjul og senk jeg..mmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Ja den er fin den bilen din Morten:) Blir nok cool med senking ;) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Skal den nye grillen lakkeres i bilens farge? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 det jeg er usikker på..er jo med grillist så den må hvafall lakkes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg