vwgolf2 Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 passer nok ikke tror jeg..de jeg har sitter i en slik plastramme sak. Hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 slik ser den da ut nå.. emblemfri mattig grill, grillspoiler, xenon 6000k :) og sprukket frontleppe og ødelagte tåkelys :( Men, de delene blir byttet ut så fort jeg får lønn på konto. Tåkelyktene jeg skal kjøpe meg muligens. Tror disse blir frekke inntil den blå fargen jeg har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hmm, var bilen din på albjerk bil i lier på torsdag? isåfall var det en ganske lik en der,hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 var nok ikke meg nei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 hehe, ok Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Jasså du som eier den.. starta på jysk i forje uke, bilen din som blir sett på når jeg står på lageret å tar en sigg;P Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 hehe, verden ekke stor :) er nok meg ja..jobber på nanset standard :) nå er endelig sommerhjula på og (vel..la om for drøye 14 dagers tid siden ca..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Borbet hjula er deilige:D Ser du en liten langhåret kjekk gutt, så er det nok meg :D Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 hehe, jeg pleier ikke å se etter langhåra kjekke gutter..meeen skal holde øya åpne :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 endelig er sommersesongen igang for fullt.. ikke mye har skjedd med bilen igrunn..den er i daglig bruk og funker som den skal :thumb knipsa bare noen bilder idag.. for å holde litt liv å tråden liksom :) enda ikke fått kjøpt meg nye tåkelys (grunnet sleeve tattoo.. ) men satser på at det kommer når jeg får feriepenger inn på konto :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Nydelig bil du har der :D Lurer på om jeg må stjele noen ideer til rado'en jeg får meg ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 jeg har så lyst på sånne felger jeg.hater de store stygge Chrome felga mine ass m'm::thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 jeg har så lyst på sånne felger jeg.hater de store stygge chrome felga mine ass m'm::thumb + 1 Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Nydelig bil du har der :D Lurer på om jeg må stjele noen ideer til rado'en jeg får meg ^^ jeg har så lyst på sånne felger jeg.hater de store stygge Chrome felga mine ass m'm::thumb takk for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 for å helle litt malurt i gledens beger: De felgene du har på din avatar, er tøffere etter min smak. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg