vwgolf2 Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ja den er fin den bilen din Morten:) Blir nok cool med senking ;) thanks :) jepp..håper å få tak i ett justerbart på neste lønning kanskje..noen som har/vet om noe så rop ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Om du skal bestille senkesett fra utlandet, så skrik ut ;) Da er jeg med på å bestille.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 jepp, men tror jeg prøver å få tak i noe her i norge... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 noen som vet om justerbart fra vento/golf3 går på corrado, eller hvordan blir det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Coilovere fra Golf2 skal passe. Håper jaffal det da jeg kjøpte et sett til brodern idag...:doh Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ok..hvor bestilte du fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Kjøp et sett som er til Corrado, så får du med godkjenningspapirer også..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ja veit,men hørt litt med en som skal selge ett koni justerbart på vacn forumet..der står det hvafall i papirene at det er godkjent til golf3/vento og corrado..men som du sier..ekke sikkert det er det på alle sett da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 sommerfelgene som jeg fikk med bilen, disse er til salgs! 17" MOMO felger med 205/40-17 dekk..2 dekk burdte byttes, den ene felgen er litt kantkjørt. Pris: 3500, hentes i larvik/vestfoldsområdet. 7*17, et35, 4*100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 veldig pen corrado du har fått deg, kjøp deg 9x16, det synes jeg kler corrado best. Får så lyst på corrado igjen da jeg ser dem.. :\ noen som vil bytte med golfen min? :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 veldig pen corrado du har fått deg, kjøp deg 9x16, det synes jeg kler corrado best. Får så lyst på corrado igjen da jeg ser dem.. :\ noen som vil bytte med golfen min? :P Tenker han allerde har handla 9x16" jeg ;) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 takk for det sinnzyk. stemmer bra det kim :) blir 9*16 brock b1, 7,5*16 forran da..syns ikke det gjør noe da jeg skal senke mer forran enn bak..orker ikke styre med valsing og slik i første omgang :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 takk for det sinnzyk. stemmer bra det kim :) blir 9*16 brock b1, 7,5*16 forran da..syns ikke det gjør noe da jeg skal senke mer forran enn bak..orker ikke styre med valsing og slik i første omgang :thumb Prøvd de på eller? Bilde? Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 nei har ikke det kim..var bortom roar nå og han så på den ene felgen (liten bulk som må rettes) og da fant jeg en sprekk i felgen også..så vet ikke helt hva det blir til..men om det ikke blir disse brock felgene blir det hvafall noen andre fete felger tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 yummy :chicken: ekke så dumme disse felgene heller ass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg