vwgolf2 Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 jepp, blir nok til det da ;) hehe bare få smurt opp litt..var noe som gikk litt tregt, men nå funka den hvafall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 jepp, blir nok til det da ;) hehe bare få smurt opp litt..var noe som gikk litt tregt, men nå funka den hvafall :) Du får se om du får den skikelig igang da vet du, så avtaler vi pris senere. Du får si fra om det er andre deler du trenger, begynner å få en skikkelig haug nå:) Skal skru inn motoren met kim til helgen igjen så det er bare å stikke innom Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 den er go` ! ja vi får avtale no da vettu :) kan sjekke ut delene ! alltid kjekt med ekstra deler! spess karosseri deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 den er go` ! ja vi får avtale no da vettu :) kan sjekke ut delene ! alltid kjekt med ekstra deler! spess karosseri deler Elektriske vinduer?;) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ;) kan se litt på det..tror det er endel knot å montere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ;) kan se litt på det..tror det er endel knot å montere? går fint det ;) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 vi får se litt på det til helga da kanskje..men bryteren passe vel uansett ikke i dørtrekket mitt..hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 vi får se litt på det til helga da kanskje..men bryteren passe vel uansett ikke i dørtrekket mitt..hmm Er bare et lite rektangulært hull som er til bryteren, så det går sikkert.. Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Er bare et lite rektangulært hull som er til bryteren, så det går sikkert.. vi får glo litt på det til helga da :) blir vel no mekkings kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 vi får glo litt på det til helga da :) blir vel no mekkings kanskje. mekking fredag og søndag vettu.. Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 da kommer grillen min i morra, håper bare jeg får riktig, typsik å få feil :ex_machin skal også bytte oljepumpe en dag da jeg mistenker at denne begynner å bli slapp. Heller bytte nå enn før det går for lang tid. "Problemet" er : Dette skjer bare på langkjøring / e18 etter ei stund, begynner å jukse og oljelampa begynner å lyse og pipe. Stopper bilen,lar den stå litt, så er den bra litt,men det kommer tilbake. Hørte litt med Chris (gullgolf) og han trodde kanskje det var pumpa. Er nok gankse sikker på det selv, men får se. Grunnen til at det bare skjer på langkjøring er nok at pumpa ikke takler ett jevnt oljetrykk over lengre tid, i motsetning til bykjøring der hvor det er mye gassing,stopp etc. Her skjer det jo ikke noe tull. hva tror folket? nå er hvafall pumpa bestilt så får se om det hjelper, håper det! Takk til Chris som tar seg bryet å bestille og ordne del for meg :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 grillen kom, ble lakkert og så montert. alt på samme dag..ikke værst :doh pics: bilen var skitten og grillista nylakka..derfor ser fargen endel forskjellig ut, men nå er bilen vaska og polert så blei ikke så gæernt :thumb hva tycks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 dette ble knallbra, ser så mye bedre ut med denne grillen. Hvordan festet du lista over lyktene? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 takk for det :) lista over lyktene er ikke festet..må finne på noe lurt..alltså, den sitter jo, men er litt laus..kanskje bruke no dobbelsidig tape ellernoe? tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 takk for det :) lista over lyktene er ikke festet..må finne på noe lurt..alltså, den sitter jo, men er litt laus..kanskje bruke no dobbelsidig tape ellernoe? tips? jeg brukte slik borrelås greie fra 3m, men den løsna etter vært så jeg må finne på noe annet. Funker jo å lime fast men kjipt om du må av med grillen og lykter osv.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg