passat kara Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 :wonder: Bilder av bilen med felgene? :) ååå vi må vel vente til gewinden kjem på , det ville blitt som å pille hull på papiret rundt julegavenne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 hehe stemmer..tar begge delene på samme dag.. cant wait Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 hehe stemmer..tar begge delene på samme dag.. cant wait Har du fått senkesett? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 nope..har ikke bestilt noe enda..lurer fortsatt på hva/hvor jeg skal bestille.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hei vwgolf2 jeg har kw2 rustfritt dette settet er jeg meget godt fornøyd med, kan anbefalle, kjører du det med en kombinasjon med røde pollyforinger blir det enda bedre. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 kw variant 2 er ganske bra ja..men så er vel prisen ganske så stiv og? skal ikke kjøre på bane, så er ute etter noe som senker, er stivt og med godkjenning :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Vmaxx må da kunne duge fint til ditt bruk. Pen bil du har. Blir spenndende å se hvordan det blir med senk og Porsche-felger:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 takk for det du:) spent selv.. har vært i kontakt med eyecandy racing og hørt litt..og har vel hatt vmaxx/supersport i bakhodet hele tida.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Isåfall så ville jeg gått for Vmaxx. Etter hva jeg har lest så har dette mye bedre kvalitet og kjørekomfort enn Supersport. Selv har jeg H&R gewinde, og det kan så absolutt anbefales, men dog i en litt annen prisklasse enn det du er ute etter. Godt og stivt, og henger på bra samtidig som du har igjen mesteparten av den komforten du trenger. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 okej :) når det er snakk om pris ¨så kan jeg godt legge noen lapper i det, men priser opp mot 13000 og sånn er nok uaktuelt..da jeg ikke har noe behov for ett så gilt senkesett..men sjekker fortsatt litt rundt..er jo ikke så bråhast enda alikevel :) en bitteliten update, tok en liten motorvask idag..men uruttinert som jeg er glemte jeg og ta før bilde :boxers menmen..innsuget ble hvafall myyye reinere.. :thumb :crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 nesten så jeg får ståpels.. Lekkert med skrudde porsche felger. Så rimelig helstøpte ut i mine øyne da. Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 tror ikke du skjønte hva RSG60 mente..skjønner hva han mener med "skrudde porsche felger", og tror ikke han mener "skrudde" på den måten du tenker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 tror ikke du skjønte hva RSG60 mente..skjønner hva han mener med "skrudde porsche felger", og tror ikke han mener "skrudde" på den måten du tenker Enlighten me please Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 litt vanskelig og forklare, men tipper han mener at eikene (om jeg kan kalle det det) liksom er "vrengt" (skrudd) litt, og ikke rette. Er hvafall slik jeg tolka det. men samma det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 noen som har en instrumentholder til å montere på a-stolpen liggende?:race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg