VR6power Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 feste grillista!! du kan bruke sikaflex, det funker som pokker, å MÅ du ha det av endag går det fint, for sikaen blir som tyggis, holder i all slags vær men lar seg skrape av om det blir nødvendig. mine "øyelokk" er festa med sikaflex...funker supert Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 finnes ulike typer sikaflex. Den vanlige ville jeg ikke brukt, for den er alt annet enn avskrapbar, i hvertfall om du har avfetta overflatene før du limer. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 er da uansett ikke noe særlig å bruke lim om du en gang vil ta av grillen, lykta osv.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 noen som har en instrumentholder til å montere på a-stolpen liggende?:race Her lukter det uggler i mosen! :worshipnissan Fått testa sommerhjula snart Morten? babyhmm? Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hehe nei ;) kommer justerbart om ca 2 uker også..cant wait Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Morten, hvor kjøpte du rattet? Ser etter slikt selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Morten, hvor kjøpte du rattet? Ser etter slikt selv.. hey, det kjøpte jeg på mekonomen i sandefjord. Er bare ett billig ratt..tror jeg gav 7-800 for ratt og nav jeg... :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hey, du får krysse fingrene dine å håpe det ikke blir noe snø i år så du kan senke den helt ned da:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 hehe og idag kom snøen :( typsik..men kjip som jeg er så tror jeg ikke det blir montering før samme dag som jeg skal ha på sommerfelger, men det er så absolutt ikke lenge til da! er jo snart i februar allerede :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 hehe og idag kom snøen :( typsik..men kjip som jeg er så tror jeg ikke det blir montering før samme dag som jeg skal ha på sommerfelger, men det er så absolutt ikke lenge til da! er jo snart i februar allerede :p Hehe, ja det er vel best å tenke sånn. Kommer til å gå sakte uansett skal du se;*) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 da er gewinden på vei til meg, er på postkonteret i Evje nå :thumb så da har jeg det vel til onsdag..ikke at det haster, for blir jo ikke montering enda, men moro for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 da er gewinden på vei til meg, er på postkonteret i Evje nå :thumb så da har jeg det vel til onsdag..ikke at det haster, for blir jo ikke montering enda, men moro for det :) Mulig du har sagt det, men hva slags senk ble det? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 blei justerbart fra raceland.no TrippleS heter merket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 blei justerbart fra raceland.no TrippleS heter merket.. fant ingen justerbare sett på nett-sia dems jeg... Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 ligger ikke noe der heller :) ringte han etter ett tips jeg fikk bare jeg :) gadd ikke å prøve å få tak i eyecandy racing lenger derfor tok jeg kontakt med han.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg