Gå til innhold

Historien om min KE70

Ranger emnet

millhouse

Anbefalte innlegg

Tenkte og legge ut litt info om min busjett nyrestaurerte 1982mod KE70.

Kjøpte bilen sist desember som en slit og sleng bil.Betalte 2000kroner,og den så forferderligg ut.MYE utvendig rust og sånn. Men kjørte den gjennom hele sist vinter,Planen var og hugge den før ny årsavgift kom. Men tok en uhøytidlig EU kontroll. Den gikk rett igjennom foruten bremseskiver foran.Så jeg bestemte meg for og beholde bilen :)

Brukte den som arbeidsbil gjennom sommeren,men tok en avgjørelse på en liten oppgradering av utseendet og den rusta som var.Bilen ble plukket ned på alt utvendig pynt etc.Så ble all rusta sandblåst.Videre ble det sparklet og slipt og syregrunna allesteder.Dørene ble tatt av for og lakkere dørfall og dørene innvendig.Fargen skulle bli som på japansk sportsbil maner,HVIT med svart panser..hehe.

Bilen ble lakkert ien garasje,så det ble korn,støv og litt små sig..Men dette skulle koste minst mulig ;)

Resultatet ble veldig imponerende om jeg skal si det selv.

Bilen fikk nytt liv etter dette.Nå smis det videreplaner for motorbytte og div "drifte" utseende oppgraderinger.

Hvis noen har felger til meg ROP UT

Har desverre ingen før bilder av bilen,dumme dumme meg. Men men.

Legger en link til min Photobucket konto hvor bilene befinner seg. Obs,det er masse annet rart der også ;) hehe. http://smg.photobucket.com/albums/v381/g11r/?sc=1&multi=3

Sånn så bilen ut når vi startet og sandblåse den.

DSC00224.jpg

nesten ferdig.

DSC00308.jpg

MVH

Anders

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider