Marius Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 De fleste veit at Romerikets Blad var på Strømmen i helga. Ingen veit fortsatt ikke åssen de hadde karra seg dit?? Her kommer artikkelen. Har forøvrig noen kommentarer til den: Jeg ba de ha med Håkon sitt navn også slik at det ikke virker som jeg er den som driver bilforumet.net aleine. At internett adressen ble litt feil er ikke så nøye. De fleste veit jo det ikke er noe som heter .nett :) Hva syntes dere ellers om artikkelen? Forøvrig så ser du på smilene hvem som er bilens heldige eier ;) Håper denne reklamen for bilforumet.net bringer masse nye fine registreringer :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 konge! dette er god reklame :) faen altså, jeg trur nesten jeg må flytte nermere oslo jeg. får og få vært med på treffene.. ;) jeg holder en knapp på at neste treff bli i vestfold, nermere bestemt sandefjord :) noen som er med eller? hehe.. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Coool! :cool: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Kjempebra Håkon & Marius :) Ja jeg er oxo klar for et "Vestfold"-treff ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Dette ble harry! All PR er god PR? Eller? :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Gratulerer til dere begge. Knall tøfft og meget bra omtale synes jeg. Bare synd jeg ikek var der. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by eirikoo Dette ble harry! All PR er god PR? Eller? :D dette gikk vel hardest utover deg... hehe...! det ekke sån du bretter opp i trynet på jobb kollegaene dine liksom? :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Ahh, jeg gir nå f. Verre hvis bilen min hadde blitt fotografert utenfor en sexshop eller noe slikt. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 takk forøvrig få alle gratulasjoner ;) Burde vel ha litt flere medlemmer før man kommer i feks bilsport... eller hur? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Vestfoldtreff er en konge ide.. Jeg er med.. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by pIMp Vestfoldtreff er en konge ide.. Jeg er med.. Jeg også. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by Era Jeg også. Era Hvor da i såfall? jeg var der mye når jeg var 15år... hadde en tjej der nede...! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 lol lol lol lol se de tullingene på bilde der a ! hahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 ja ikke sant.. han borterste ser jo faen meg ikke ut... :D :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by Schlasken ja ikke sant.. han borterste ser jo faen meg ikke ut... :D :D Pass deg nå! Finne fort ut hvor du bor :D asshole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg