Gå til innhold

Bilforumet.net's første preseoppslag!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by eirikoo

Jupp, veldig anonym..

 

Spiller ingen rolle, sålenge ingen samler inn alle avisene også.

Klarte å få dama til å la vær å ta bilde av reg nummer hvertfall.

 

Stikker ut å sladder litt nå jeg! :D

 

sant det, men det er uansett ikke no vanskelig å få tak i noen av oss tror jeg... men tenkte bare for at det ikke skulle være SÅÅÅÅ lett jeg ...

 

ut å sladde ja... sier no der... *misunnelig*

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke jeg vil snakke om...

 

Enten så stod jeg i fem minutter og spant på plata, eller så la jeg inn 5. i stedet for 3. Da går det ikke fælt, og jeg endte på 14.7..

:(

 

Skulle kanskje ha sluppet litt luft ut av dekka og, jeg kjørte med det trykket jeg bruker til banekjøring, og det blir jo ikke noe bedre feste i starten av det!

 

Menmen, det er nå bare unnskyldninger alt sammen.

 

Får trøste meg med at en annen i klubben med lik bil og noen flere hester dro en 13.3 stripe.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall bra gutter! Men jeg er litt skuffa over at boxer`n ikke fikk med navnet sitt da..! ;) Hehe!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Arnie

Hvor mange medlemmer er vi nå egentlig , noen som har tellinga.Neste gang bilforumet.net treffes på strømmen skal jeg ringe vg's 1000 tips.hehe:D

 

sjekk forsiden... så står det registrated members... ;)

 

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår