Nitros Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Var så lur å mistet den nøkklene til bilen så lurer på om det er samme på modellene? jeg har ikke startsperre i nykkelen. er en egen dings man bruker til det. Eventuellt noen som har tenningslås med nøkkler? gjerne med låse sylinder til resten av bilen også. Mulig å bare bytte låsesylinder kansje? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 du kan forandre låsesylindrene. Dette er billig, og de gjør det hos forhandleren. Det var han som satt i delelageret som gjorde det for meg. Jeg tok bare ut alle sylindrene, untatt den i tenningslåsen, for det var den jeg ville bruke som nøkkel. Men i dit tilfelle vil du vel gjeren skifte den og, og det er litt mere arbeid, men fult mulig det og. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Har en tenningslås men er i nordsjøen. Send meg en pm på onsdag så skal vi se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Snakket med VW og de trengte bare registrerings nummer så skulle de lage ny tennings nøkkel. forhåpentligvis så er ikke tenningslåsen byttet av en tidligere eier. isåfall må jeg kansje demontere hele låsen for å finne rette nummer på låsen, eventuellt bytte låsen. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 ER ikke redd den som har den andre nøkkelen skal stikke av med bilen da? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Står ikke noe navn på nøkkelen og den er mistet laaangt fra hvor jeg har bilen for å si det sånn :) Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg