audisopp Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 en dag var lakken plutselig helt hvit en plass. polerte over det og det ble bra, men etter noen dager var det tilbake igjen. tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 riper kalles det.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audisopp Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 ikke de... det andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Kan virke som oksidert lakk... Hva brukte du av produkter når du prøvde å fjerne det? Vil tror det kommer til å forsvinne ved en skikkelig maskin lakkrens... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audisopp Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 brukte autoglym super resin polish og extra gloss protection. for hånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 OK... Nå husker jeg ikke helt disse autoglym produktene, men meiner de har en lakkrens som er litt mer agresiv enn den resin polish saken... Prøv denne, og gni skikkelig, føre du tørker produktet av igjen. Hvis ikke dette hjelper vill jeg ha snakka med en bilpleier i området du holder til. Da det evt må maskin til Er det rundt mjøsområdet, er det mulig jeg kan ta en titt får deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audisopp Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 er nok rimelig langt ifra mjøsområdet men takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 03B rubbing (ifra Autoglym) bør gjøre susen.. Har brukt denne mange ganger på å fjerne småriper i min bil (men nå er min bil meget lys i lakken iforhold til din..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg