tommyel Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Skal selge eneren nå, og vi lurer på hva pris vi skal sette i annonsen. Er jo selvfølgelig klar over at vi ikke får alle pengene vi har brukt på bilen igjen, men hva ville dere sagt var en ok pris? Bilen er en 1983 modell GTI. Her er noe av det som er gjort: Tatt alt av rust, nylakkert og tectylert. Ny clutch (komplett) Ny cluchkabel Nytt batteri Simons effektannlegg Nytt Blaupunkt stereoannlegg 4 nye innsprutventiler Ny varmkjøringsregulator Nye bremseskiver Nye bremseklosser Nye bremsekalippere fremme Nye tromler Nye bremsesko Nye hjulsylindere Nye hjullager bak Ny håndbrekkwire Ny registerreim med strammer Nytt koni senkesett (komplett med dempere og fjærer) Ny GTI spoiler (den store) Nye fremskjermer Nye blinklys Ny startmotor Ny toppdekselpakning Nytt påfyllingsrør Nye plugger m/fordelerlokk og rotor Nye dekk både sommer og vinter Og selvsagt byttet olje og alle filter! Bilen er fikset opp uten tanke på kostnad og fremstår som meget pen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Skal selge eneren nå, og vi lurer på hva pris vi skal sette i annonsen. Er jo selvfølgelig klar over at vi ikke får alle pengene vi har brukt på bilen igjen, men hva ville dere sagt var en ok pris? Bilen er en 1983 modell GTI. Her er noe av det som er gjort: Tatt alt av rust, nylakkert og tectylert. Ny clutch (komplett) Ny cluchkabel Nytt batteri Simons effektannlegg Nytt Blaupunkt stereoannlegg 4 nye innsprutventiler Ny varmkjøringsregulator Nye bremseskiver Nye bremseklosser Nye bremsekalippere fremme Nye tromler Nye bremsesko Nye hjulsylindere Nye hjullager bak Ny håndbrekkwire Ny registerreim med strammer Nytt koni senkesett (komplett med dempere og fjærer) Ny GTI spoiler (den store) Nye fremskjermer Nye blinklys Ny startmotor Ny toppdekselpakning Nytt påfyllingsrør Nye plugger m/fordelerlokk og rotor Nye dekk både sommer og vinter Og selvsagt byttet olje og alle filter! Bilen er fikset opp uten tanke på kostnad og fremstår som meget pen. Legger ut bilder senere... ville vel tro at den burde gå for rundt 25-35 tenker jeg, så lenge den er helt strøken.. ikke noe jalla arbeid. det som vil nok trekke ned noe på bilen din er at det ettermontert takluke. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Takluka er tett og fin den. Har byttet wire og pakning på den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 skulle jeg solgt min som har alt av nye deler ville jeg satt den til 55 og håpa på 40-45 tipper jeg.. men det er med gewinde og felger til 20k Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Ettermontert takluke? Vil det si sånn "harry" luke i glass eller er det byttet tak til ett fra en med luke? Og er den orginal uten luke så er det vel en Rabbit GTI? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Ettermontert takluke? Vil det si sånn "harry" luke i glass eller er det byttet tak til ett fra en med luke? Og er den orginal uten luke så er det vel en Rabbit GTI? er en orginal luke som er ettermontert. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 steike, var jo nesten så jeg fikk lyst på bilen ;) poste noen bilder a gutt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Sett den til 45k+ og håp at du får noe rundt der. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 tommy du ska ikke selge denne , er alt for fin!!! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Med tanke på hva folk kjøper for 10-15000,- vil jeg sette denne bilen til 40000,- + Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 bare så leit at terskelen for å gi 40++ for en 20 år gammel einser.. :( Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 jeg ville ikke nølt med å gi 40000,- for denne...! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 bare så leit at terskelen for å gi 40++ for en 20 år gammel einser.. :( Hæ? Terskelen for høy eller lav, eller akkurat passe ;p Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 bare så leit at terskelen for å gi 40++ for en 20 år gammel einser.. :( Denne skjønte ikke jeg så mye av heller. One of those late night posts? ;) Men det er vanskelig å få solgt påkosta Einsere, etter det jeg har skjønt, iallfall til en vettug pris med ikke alt for mye tap. En god del vil det jo uansett bli, men. Du kan si, hvis man står mellom en Einser til 50.000 og en 95-modell til samme pris er 95-modellen et langt lurer kjøp etter fornuft (ikke følelser). Og folk vil ofte bygge bilene sine selv enn å kjøpe ferdig bygde biler. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Og folk vil ofte bygge bilene sine selv enn å kjøpe ferdig bygde biler. Eirik Essensen er vel heller den at folk innbiller seg at det er mye penger å spare på å gjøre det selv (noe det i så godt som alle tilfeller ikke er). Personlig liker jeg å vite hva som er gjort med bilen (derfor gjør man det selv;)). Det er jo tross alt mange "eksperter" ute og går.... Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg