Tommy_88 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Kanskje litt dumt svar, men nei! Har ikke hørt noe om det før nå jeg... Ikke har jeg tenkt såpass langt heller... Det er vel den som gir forsterkeren info om når den skal spille da? Hvor er det uttak for dette, er det i ISO-kontakta? Det er ikke det bak på spilleren. Eller fungerer det å ta remoten fra en høyttalerkabel som kommer fra cd-spilleren? hehe.... jaja... :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomas72 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Kanskje litt dumt svar, men nei! Har ikke hørt noe om det før nå jeg... Ikke har jeg tenkt såpass langt heller... Det er vel den som gir forsterkeren info om når den skal spille da? Hvor er det uttak for dette, er det i ISO-kontakta? Det er ikke det bak på spilleren. Eller fungerer det å ta remoten fra en høyttalerkabel som kommer fra cd-spilleren? hehe.... jaja... :drive2 Spilleren har sikkert en ledning som er merket "remote". Se i manualen til spilleren hvis du har den. På min spiller var ledningen blå (kanskje det er standard?) Siter Honda Civic EX 06 Konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 remoten gir forsterkeren "styrestrømmen". Skal ha en spenning inn på den. Er usikker men tror ikke det går med høytalerkabelene. Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 sjekk om du har blå eller hvitstripet blå leder, det er remote fra spilleren;) Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_88 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Jeg har noe som er enda bedre! Jeg har en kabel det står amp rem A0.3 eller no på! Da må jeg bare finne en kabel jeg kan sette på! Takk for hjelpa!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_88 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Ja nei det fungerer som ei kule nå :fatality: Takk for hjelpa folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_88 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Enda et "problem"... hehe... Jeg får ikke festa høyttalerkabelskoene ordentlig til kablene! Kablene mine er Evus 2x3 mm, og kabelskoene jeg bruker er prosonic 4mm2. "Problemet" er at jeg ikke får kabelen med isolasjon inn i skoen, bare lederen, eller hva det heter... Dette gjør at jeg ikke får satt skoene ordentlig fast på kablen! Det blir på en måte bare kjernen i kablen som blir klemt fast i skoen... Kabelskoene er noe ala disse (hvis ikke helt like): http://www.bilradiospesialisten.no/images/Basic_10888.jpg Noen som har noen bra tips ang. dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg