Gå til innhold

Stereo i Omega A

Ranger emnet

Tommy_88

Anbefalte innlegg

Kanskje litt dumt svar, men nei! Har ikke hørt noe om det før nå jeg... Ikke har jeg tenkt såpass langt heller... Det er vel den som gir forsterkeren info om når den skal spille da? Hvor er det uttak for dette, er det i ISO-kontakta? Det er ikke det bak på spilleren. Eller fungerer det å ta remoten fra en høyttalerkabel som kommer fra cd-spilleren? hehe.... jaja... :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt dumt svar, men nei! Har ikke hørt noe om det før nå jeg... Ikke har jeg tenkt såpass langt heller... Det er vel den som gir forsterkeren info om når den skal spille da? Hvor er det uttak for dette, er det i ISO-kontakta? Det er ikke det bak på spilleren. Eller fungerer det å ta remoten fra en høyttalerkabel som kommer fra cd-spilleren? hehe.... jaja... :drive2

Spilleren har sikkert en ledning som er merket "remote". Se i manualen til spilleren hvis du har den. På min spiller var ledningen blå (kanskje det er standard?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et "problem"... hehe... Jeg får ikke festa høyttalerkabelskoene ordentlig til kablene! Kablene mine er Evus 2x3 mm, og kabelskoene jeg bruker er prosonic 4mm2. "Problemet" er at jeg ikke får kabelen med isolasjon inn i skoen, bare lederen, eller hva det heter... Dette gjør at jeg ikke får satt skoene ordentlig fast på kablen! Det blir på en måte bare kjernen i kablen som blir klemt fast i skoen... Kabelskoene er noe ala disse (hvis ikke helt like): http://www.bilradiospesialisten.no/images/Basic_10888.jpg

Noen som har noen bra tips ang. dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider