Gå til innhold

Golf G60 Turbo.

Ranger emnet

stianth

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva med denne da? en kompis av han som bygget min G60 som selger den.

det er en gti 16v syncro turbo edition one, med 202hk. vr6 understell, justérbart senkesett, porsche felger. mener også at det er el. recaro delskinn. den har visst gått problemfritt i 4-5 år nå. mørkelilla, ser nesten svart ut. lyktene er det delte meninger om, men jeg syns på en måte at den kler det. 40 000kr!

Den var nydelig..

gti 16v syncro turbo: Det vil si at det er en 16vT med syncro?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en gti 16v syncro turbo edition one, med 202hk. vr6 understell, justérbart senkesett, porsche felger. mener også at det er el. recaro delskinn. den har visst gått problemfritt i 4-5 år nå. mørkelilla, ser nesten svart ut. lyktene er det delte meninger om, men jeg syns på en måte at den kler det. 40 000kr!

Hva er det egentlig bygget opp fra da?

GTI 16v, G60 Syncro, 1,8L syncro?

G60 med turbo eller 16v med turbo?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være en gti 16v med vr6 syncro understell??? kom ikke golf 3 vr6 med syncro?? har egentlig ikke peiling, men vil se på bilen og om det er papirer på det som er gjort...

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være en gti 16v med vr6 syncro understell??? kom ikke golf 3 vr6 med syncro?? har egentlig ikke peiling, men vil se på bilen og om det er papirer på det som er gjort...

Da er det i hvertfall sveiset mye

siden du da må bytte kardangtunnellen og hele gulvet bak fra omtrent baksetet for å få plass.

Golf II med Syncro ble levert enten som 1,8L GL og G60. VW Motorsport leverte 72 stk GTI Limited med 16v G60 med 210 hk, regner lett med det ikke er en av dem siden de ble levert som 5dr ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det i hvertfall sveiset mye

siden du da må bytte kardangtunnellen og hele gulvet bak fra omtrent baksetet for å få plass.

Golf II med Syncro ble levert enten som 1,8L GL og G60. VW Motorsport leverte 72 stk GTI Limited med 16v G60 med 210 hk, regner lett med det ikke er en av dem siden de ble levert som 5dr ;)

Jepp, alle ble levert som 5 dørte, utenom 2 av dem.

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er edition one (eller betegnelsen skal gi mening i allefall), er det nok blå el.recaro, med mindre vedkommende har byttet ut til delskinn. Ellers kunne jeg godt ha tenkt meg den der !

Den ble solgt fort gitt :/

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gti16vt.jpg

er du full eller? Jeg som satt sammen denne for 4 år siden og det er en 1H blokk og topp, med en blt turbo sats med IHI turbo. denne bremset 202hk på 1 bar hos per gulbransen. sitter diff brems også på denne, men bare 020 kasse FWD. utgangs punktet er en 1.6 rundt 85mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider