sqrensen Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Jaja, bør vel kanskje se etter noe annet med mye hk, isteden for å bytte kam i den gamle omegaen min da. Er jo ikke så alt for mye å ta ut av en helt vanlig sugemotor heller hvis ikke det skal gjøres større ingrep. Den ligger nå fint sidelengs uansett... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 de hadde bare til c20xe... jeg har jo c20ne send mail til dem du;) de har nok til c20ne også skal du se.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bertone Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 http://www.protrim.no har kam til c20ne og stort sett alle andre biler. Siter x Opel Lotus Omega, prosjekt x Opel Zafira OPC x Opel Combo 2.0 16v turbo x Opel C20LET 684hk (dragracemotor under videre bygging) x BMW S38B38 (turbobygging pågår) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 send mail til dem du;) de har nok til c20ne også skal du se.. Det går bra, bygger noe selv ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 http://www.protrim.no har kam til c20ne og stort sett alle andre biler. Magnus(?)/Bertone; Er kamsettet jeg selger (link i signaturen min) greit priset, eller alt for ille? Vet jo at trim til OHC ikke er det heiteste disse dager, men jeg har nå litt div liggende til disse... Kan hive med komplett pakningssett til den som evt kjøper og, hvis kamhuset må av under byttet. (Nye topplokksbolter har jeg og...) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg