Gå til innhold

hvem selger bosch 044 pompe på nette.. norsk side?

Ranger emnet

maxmarius

Anbefalte innlegg

KRB selger den.. Mulig at VS og wetterhus også har...

Må nok ha ett annet feste til den.. Coilfester er fint, passer bra hvis du tar en tur på skroten og måler litt på diametere. Jeg bruker feste fra datsun.

Ellers så er det ikke sikkert at skrukoblinga over til filteret er lik.. Så du må ha noen ansatser og skrot, men det vet jeg ikke...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel bosch som står på bil nå? er det ikkje det som er orginalt da? så jeg må ha en overgang for att 044 pompa skal passe da? festinga av pompen skal ikkje bli noe problem.. men det som er greit å vite er va som må til for att pompen skal passe på dei røra som står dær nå.. sån att vist jeg må bestille noe i tilleg til pompa? takker for svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel bosch som står på bil nå? er det ikkje det som er orginalt da? så jeg må ha en overgang for att 044 pompa skal passe da? festinga av pompen skal ikkje bli noe problem.. men det som er greit å vite er va som må til for att pompen skal passe på dei røra som står dær nå.. sån att vist jeg må bestille noe i tilleg til pompa? takker for svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer d, slangen som kommer fra tanken skal kobles dær. nippeln bør være min 12mm diameter. gjengene på nippeln skal ha 18mm med 1,5 mm stigning

vet du om tess eller jern vare handel har sånt da?? så vist jeg skaffer meg en sånn slange tilkobling så skal pompen passe på alt det andre?? tusen takk for hjelpen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider