tutigard Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Hvilken størelse kan jeg velge, når jeg skal ha nye høyttalere i en nissan primera SRI, i dørene (fremme)? Jeg skal montere full pakke i bilen til dama nå å kunne tenkt meg å bestilt det jeg skal ha så snart som mulig. Får ikke åpnet dørpanelene å sett før om en ukes tid og det blir litt for sent. Monterte noe i en primera for en stund siden men der støpte vi nye dørpanel så det ble litt friere, men jeg synst jeg husker det var en raritet av dimensjon på orginalhøyttalerene. Noen som sitter inne med noe info her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 er det ikke 4x6" da? mener å huske at det er det Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 er det P10 (90-96) er det 4x6" er det P11(96-) er det 6.5" ingen problemer å montere 6.5 i en P10 hvis du er litt kreativ Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Jeg mener også det er 4x6.. Tusen takk, da bestiller vi snarest:) Det er en p10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Ikke noe problem å modifisere og klemme inn et 6,5" element der. Dette gjorde en kunde: Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg