Hans Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=158625 Fett :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Det skal jeg se på! når til neste år blir det vist? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Lurer på om vi får høre litt "Petter-Solberg-engelsk" her eller om det blir teksting :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Dette er interessant. Jeg har sett tidlerere episoder av serien, og de har bl.a. dekket mannen bak Stringfellows, bak en del veldig suksessrike nattklubber, mannen som tjente seg svinrik på å selge sprit til briter i Frankrike, samt en homofil klesdesigner. Litt av et selskap med andre ord. Men serien er god, du får et godt innblikk i dagliglivet til dem. Kanskje vi lærer noe nytt om kjære Sharif :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 dette blir bra! er sykt fett at de kommer til skedsmo får å filme Sharif :P jeg bor bare 2 km unna Sharif :P Må jo seff se på programmet og se hva de har fått med av skedsmo under innspillinga også da ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Nok en nål i veggen for Sharif :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 har sett ett par av de programmene, bl.a med han easyjet, easyboat eller hva dem het igjenn.. EASY greiene hvertfall.. var også en fra dubai med masse fete biler:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Easyjet, ja. :) Er morsomt å se hvilke biler de rike kjøper seg. Noen har ganske god smak, faktisk. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Ja, bare se på Sharif ;) Han kjøpte jo Köenigsegg :D men solgte den igjen :( Jeg fikk ikke engang sett den én gang :( :( og jeg som gledet meg som til å kjøre om kamp med Köenigseggen hans med mammas Toyota, hehe, som om det hadde vært mulig... :P Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg